Prekė


Vadybos konspektas. Prekės samprata ir kvalifikavimas. Asmeninio naudojimo prekės. Gamybinio naudojimo prekės. Prekės gyvavimo ciklas. Prekės pripažinimas ir plitimas. Prekių asortimentas ir konkurentabilumas. Naujų prekių kūrimas. Prekės identifikavimas.


Tradiciškai prekė apibrėžiama kaip produktas, skirtas mainams. Ji pirmas ir svarbiausias rinkodaros programos elementas. Kolteris pateikia platesni prekės apibrėžimą: „prekė - visa tai, kas gali patenkinti vartotojų poreikius ir tai, kas siūloma rinkai siekiant patraukti vartotojų dėmesį, didinti vartojimą, įskaitant fizikinius objektus, paslaugas ir idėjas".

Pagal Sigitą Urbonavičių rinkodaroje skiriami trys prekės lygiai: sumanytoji prekė, realioji prekė ir sustiprinta prekė. Trys prekės lygiai pateikti 1 lent.

  • Vadyba Konspektai
  • 2014 m.
  • 14 puslapių (6859 žodžiai)
  • Vadybos konspektai
  • Microsoft Word 42 KB
  • Prekė
    10 - 2 balsai (-ų)
Prekė. (2014 m. Balandžio 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/preke.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 02 d. 20:16