Prekės analizė padangos


Marketingo referatas.

Įvadas. Prekės apibūdinimas. Prekės komplekso analizė. Prekė. Kaina. Paskirstymas. Rėmimas. Išvados. Naudota literatūra.


Tyrimo tikslas: Išanalizuoti prekę pagal marketingo komplekso elementus (prekė, kaina, paskirstymas ir rėmimas).

Tyrimo objektas: Vasarinių padangų „MICHELIN“ analizė.

Pateikti pasirinktos prekės apibūdinimą, iš ko prekė yra pagaminta, kur naudojama, kas yra gamintojas;

Peržvelgti prekės kainos kitimą (per savaitę)., palyginti prekės kainą įvairiose parduotuvėse.

Tyrimo metodai: Literatūros šaltinių apžvalga, duomenų pateikimas ir grafinis vaizdavimas.

Naudojimo būdas: padangos yra naudojamos automobiliams, motociklams, dviračiams tiek vasarą, tiek žiemą, taip pat yra universalios (sezoninės) padangos.

Prekių asortimentas: „Michelin“ padangų automobiliams, parduodamu Lietuvoje, yra virš 20 rūšių vasarinių ir apie 20 rūšių žieminių pandangų.

Šiuo metu Michelin ENERGY SAVER+  padangų kaina parduotuvėje „Egzotika“ yra 199Lt/vnt. Joms yra pritaikyta 26% nuolaida. Be nuolaidos padangos kainuoja 269Lt/vnt.

Parduotuvėje „Melga“ šių padangų kaina siekia 233Lt/vnt. Joms taip pat pritaikyta nuolaida. Be nuolaidos kainą būtų 274 Lt/vnt.

  • Marketingas Referatai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 10 puslapių (643 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 68 KB
  • Prekės analizė padangos
    10 - 9 balsai (-ų)
Prekės analizė padangos. (2016 m. Vasario 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekes-analize-padangos.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 17:42