Prekės analizė pagal marketingo komplekso elementus


Marketingo savarankiškas darbas. Įvadas. Bioderma produktai. Prekės apibūdinimas. Sensibio h2o marketingo komplesų analizė. Prekė. Kaina. Paskirstymas. Rėmimas. Išvados. Informacijos šaltinių sąrašas.


Pasirinkau vieną produktą pavadinimu Sensibio H2O. Tai makiažo valiklis skirtas jautriai odai. Šis gaminys yra aktualus moteriškos lyties tarpe, nes daugumos moterų oda yra problematiška. Mano taip pat, todėl pasirinkau išanalizuoti šią prekę.

Vanduo (Aqua), PEG-6 Oktano / dekano, digliceridai, Cucumis sativus (agurkas) vaisių ekstraktas, manitolis, ksilitolis, ramnozę, fruktooligosacharidų, propilenglikolis, dinatrio EDTA, cetrimonio bromidą.

SENSIBIO H2O MARKETINGO KOMPLEKSŲ ANALIZĖ

Tai prekes vertes pinigine išraiška. Kaina - tai marketingo komplekso elementas, apimantis sprendimus ir veiksmus, susijusius su kainų nustatymu ir keitimu. Lyginant pasirinktos prekės Sensibio H2O ir kitų firmų gaminamų atitinkamai jautriai sausai odai produktų kainos yra gan didelės. Sensibio H2O 250 ml kaina 45,43 Lt , o GARNIER firmos Essentials 200 ml kaina 17,99 Lt.

Sensibio H2O brangesnė net 27,47 Litais už taip pat labai gerai žinomos ir gerai išreklamuotos GARNIER prekinio ženklo prekę. Bet lyginant su kitomis vaistinio pobūdžio kosmetikos priemonėmis pvz., Eucerin taip pat skirta jautriai odai kurio kaina 42,23 Lt , tai kainų skirtumas labai mažas tik 3,20 Lt.

Praeita savaite buvo galima įsigyti Sensibio H2O su 20% nuolaida Euro vaistinėje. Šios prekės kaina yra gan aukšta, bet moterys kurios rūpinasi savo oda, leidžia sau pirkti brangesne ir kokybiškesnę prekę.

Prekės analizė pagal marketingo komplekso elementus. (2015 m. Gegužės 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekes-analize-pagal-marketingo-komplekso-elementus.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 06:24