Prekės „Dormeo renew“ čiužinio analizė


Marketingo savarankiškas darbas. Įvadas. Prekės charakterizavimas. Dormeo čiužinuko rinkos segmentavimo kriterijai. Dormeo taikoma kainų strategija. Dormeo Renew pateikimo (paskirstymo) būdas. Rėmimo veiksmai. Rėmimo priemonės. Numatomos išlaidos rėmimo veiksmams. Išvados. Literatūros šaltiniai.


Darbo tikslas – interpretuoti ir išanalizuoti prekės „Dormeo Renew“ 6 cm. čiužinuko marketingo komplekso analizę.

Darbo uždaviniai:

•Charakterizuoti pasirinktą prekę

•Parinkti tikslinę rinką pagal segmentavimo kriterijus

•Nustatyti kainų strategiją, pateikimo būdą, parinkti rėmimo veiksmus.

Prekės „Dormeo renew“ čiužinio analizė. (2014 m. Gegužės 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekes-dormeo-renew-ciuzinio-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 16:20