Prekes gyvavimo ciklas skaidrės


Vadybos skaidrės. Prekės gyvavimo ciklas. Prekės gyvavimo ciklas – tai laikotarpis nuo prekės atsiradimo iki jos išnykimo rinkoje. Veiksniai, kurie lemia kainodaros strategijos pasisekimą ar nesėkmę gaminio kaštai. Prekės gyvavimo cikle įvertinami tokie veiksniai Kaštų pasikeitimas plečiant prekės gamybą. Kiekvienai prekės gyvavimo stadijai dažniausiai nustatomos skirtingos kainos. Įvedimo stadija. Naujas produktas, kuris įgyvendina naują koncepciją. Kartais naujas produktas yra technologinių laimėjimų. Netgi, kai produktas teikia visai naują naudą. Svarbus pirkėjų švietimo proceso aspektas yra informacijos skleidimas. Ilgalaikė paklausa inovaciniam produktui ateityje priklauso nuo pirmųjų pirkėjų skaičiaus. Pirmųjų vartotojų jautrumas. Pradinėje produkto gyvavimo stadijoje egzistuoja pirkėjų neišprusimo problema. Jei pardavėjas planuoja nugriebimo strategiją. Inovatyvių produktų pardavėjas neturėtų naudoti prasiskverbimo strategijos. Šioje stadijoje svarbu kompensuoti pradines išlaidas tyrimams ir naujos gamybos plėtrai. Greito nugriebimo strategija numato didelę kainą ir dideles rėmimo išlaidas. Lėto nugriebimo strategija numato didelę prekės kainą ir mažas rėmimo išlaidas. Kad skverbimosi kainodara. Taigi ši. Greito įsiskverbimo strategija numato mažą prekės kainą ir dideles rėmimo išlaidas. Lėto įsiskverbimo strategija numato nedidelę kainą ir mažas rėmimo išlaidas. Taikydama skverbimosi strategiją įmonė gali susidurti su problemomis. Augimo stadija. Pirkėjai vis daugiau sužino apie produktą arba iš asmeninės patirties. Augimo stadijoje prekė susiduria su konkurentais. Gamintojo galimybes riboja du rinkos komponentai konkurentai ir vartotojai. Įmonė, atlikusi rinkos tyrimus ir išanalizavusi vartotojų elgseną bei poreikius. Vartotojiškų savybių gerinimas. Brandos stadija. Brandos pasiekimo simptomai gamintojo vardo įtakos silpnėjimas pirkėjo pirmenybės teikimui. Brandos pasiekimo simptomai daug įmonių konkurenčių. Daugelis pirkėjų yra perkantys ne pirmą sykį. Konkurencija sukuria spaudimą kainoms. Taigi, šiame etape rinkoje susidaro tokia situacija Rinka prisotinta preke. Norint sumažinti kainą subrendusiam produktui. Įmonei labai svarbu pratęsti prekės brandos stadiją. Veiksmai brandos stadijoje Rinkos modifikavimas (nauji vartotojai nauji rinkos segmentai. Smukimo stadija. Šioje stadijoje sumažėja paklausa.

  • Vadyba Skaidrės
  • 2014 m.
  • 37 puslapiai (1337 žodžiai)
  • Vadybos skaidrės
  • MS PowerPoint 33 KB
  • Prekes gyvavimo ciklas skaidrės
    10 - 3 balsai (-ų)
Prekes gyvavimo ciklas skaidrės. (2014 m. Gegužės 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekes-gyvavimo-ciklas-skaidres.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 17:33