Prekes gyvavimo ciklas


Produkto gyvavimo ciklas. Prekes gyvavimo ciklo nustatymas. Prekes gyvavimo ciklo etapai. Prekes gyvavimo ciklo stadijos. Prekes gyvavimo ciklo analize. Prekiu gyvavimo ciklas. Prekes gyvavimo ciklo stadija. Prekės gyvavimo ciklas ir strategijos. Prekės gyvavimo ciklo tipai. Gyvavimo ciklo analize.

Vadybos kursinis darbas. Įvadas. Prekės gyvavimo ciklas. Keturios prekės gyvavimo ciklo stadijos. Prekės gyvavimo ciklo stadijose naudojamos marketingo strategijos. Ciklo tipai. Prekė. Prekės lygiai. Prekių klasifikavimas. Kaina. Kainų strategijos rengimo etapai. Galutinės kainos nustatymas. Kainos skirtingų tipų rinkose ir paklausos įtaka kainodarai. Kainodaros metodai. Faktoriai, mažinantys pirkėjų reakciją į kainų pokyčius. Išvados. Naudota literatūra.


Prekės gyvavimo ciklo eiga yra labai svarbi įmonės veiklai, taip pačiai ir kainos nustatymas. Nuo kainos priklauso tai, kiek prekė sulauks vartotojų, ar ji bus pelninga.

Prekės gyvavimo ciklas – laiko tarpas nuo prekės sumanymo iki jos išėmimo iš gamybos ir pardavimo. Prekės gyvavimo ciklą sudaro penki etapai, kurie priklauso nuo to pardavimo apimties.

Darbo tikslas: išnagrinėti prekės gyvavimo cikla ir jo įtaką kainų nustatymui. Darbo dalykas: prekės gyvavimo ciklo įtaka kainų nustatymui. Metodai: mokslinės literatūros apžvalga.

Darbo uždaviniai. Išsiaiškinti kas yra prekės gyvavimo ciklas. Sužinoti prekės gyvavimo ciklo stadijas. Išsiaiškinti viską apie prekė, kokie yra jos lygiai, kaip ji yra klasifikuojama. Išskirti kainų strategijos rengimo etapus. Išsiaiškinti apie kainodaros matodus.

Norint nustatyti prekės kainą reikia labai gerai išmanyti visas marketingo strategijas, žinoti prekės gyvavimo ciklo tipus.

Galutinės kainos nustatymas yra svarbiausias veiksmas prieš pateikiant prekę vartotojams. Kaina nulemia beveik viską. Jei kaina bus per maža – ji mažai neš įmonei pelno, jei per didelė – jos niekas nepirks. Taigi svarbu išmanyti visus kainodaros veiksnius ir atrasti „aukso viduriuką”.

Yra keturios prekės gyvavimo ciklo stadijos: įvedimas, didėjimas, branda ir smukimas. Merketinge visos prekės yra klasifikuojamos.

Prekes gyvavimo ciklas. (2012 m. Balandžio 23 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekes-gyvavimo-ciklas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 11:50