Prekės ir paslaugos skirtumas


Verslo referatas. Įvadas. Prekės samprata. Paslaugos samprata. Paslaugos savybės. Paslaugų ir prekių skirtumai pagal Ch. Lovelock‘ą. Pagrindiniai skirtumai tarp paslaugų ir prekių. Komplimentarumas. Paslaugos pardavimas. Prekės pardavimas. Paslaugų ir prekių marketingo skirtumai. Išvados. Šaltiniai.


Esminis skirtumas tarp prekės ir paslaugos yra tas, kad dažniausiai visas darbas baigiasi pardavus prekę, ir gavus norimą pelną iš kliento, tuo tarpu pardavus paslaugą, tai tik pusė padaryto darbo, kadangi tik po pardavimo yra suteikiama kliento norimą paslaugą. Tokiais atvejais kai pavyzdžiui įmonė gaminanti buitinė technika, pasirenka kitą įmonė kaip partnerį kuri teikia garantinį aptarnavimą, yra tiesioginis prekės ir paslaugos ryšys, ir įmonė teikiantį garantinį aptarnavimą yra dalys įmonės įvaizdžio kuri parduoda prekės.

Parduodant ar reklamuojant prekę ir paslaugą yra taikomos skirtingos strategijos, tačiau pažymima, kad parduoti paslaugą yra sunkiau.

  • Verslas Referatai
  • 2014 m.
  • 12 puslapių (2174 žodžiai)
  • Universitetas
  • Verslo referatai
  • Microsoft Word 32 KB
  • Prekės ir paslaugos skirtumas
    10 - 4 balsai (-ų)
Prekės ir paslaugos skirtumas. (2014 m. Spalio 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekes-ir-paslaugos-skirtumas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 10:01