Prekės įvedimas į rinką analizė


Marketingo analizė.

Įvadas. Reziume. Makroekonominė aplinka. Ekonominė aplinka. Politinė-teisinė aplinka. Technologinė aplinka. Socialinė – kultūrinė aplinka. Mikroekonominė aplinka. Klientai. Konkurentai. Tiekėjai. Ssgg analizė. Prekės rinkos apibrėžimas. Naujo produkto įvedimo į rinką strategijos pasirinkimas. Produkto strategijos pasirinkimas. Kainodaros strategija. Paskirstymas. Rėmimas. Rėmimo strategija. Asmeninis pardavimas. Pardavimų skatinimas. Ryšiai su visuomene. Reklama. Tiesioginis marketingas. Literatūros sąrašas. Priedai.


Naujo produkto įvedimas į rinką tampa daugelio įmonių problema, nes reikalinga strategija ir gairės, kuriomis būtų galima ne tik vadovautis, bet ir pritraukti naujų klientų. Tinkama strategija yra labai svarbu, nes klaidingai pasirinkta geografinė zona, vartotojai, kainodara bei kiti svarbūs aspektai gali nulemti jog įmonė ateityje patirs nesėkmę.

Suplanuoti naujo gaminio „Lion Power“ įvedimą į rinką, bei atlikti visas būtinas analizes tam, kad tinkamai priimtume sprendimus.

Apžvelgti mikro ir makro ekonomine aplinką, potencialią rinką, bei nustatyti produkto, kainos, paskirstymo bei rėmimo strategiją.

Darbą sudaro įvadas, 8 skyriai, literatūros sąrašas (7 šaltiniai) ir priedai. Darbo apimtis – 28 lapai.

Esame AB „Sporto papildai“ – ryškus papildų sportininkams pardavimo lyderis Lietuvoje, bei viena pirmaujančių bendrovių šioje srityje visoje Europoje. Mūsų sėkmės paslaptis – nepriekaištinga produktų kokybė, jų efektyvumas, būtent šios savybės yra svarbiausios profesionaliems sportininkams, siekiantiems aukščiausių rezultatų savo sporto šakose.

Atlikus tyrimus paaiškėjo kad tiek profesionalams, tiek megėjams sportininkams, šiuo metu labiausiai trūksta kreatino pagrindu pagamintų maisto papildų. Kadangi vienas iš pagrindinių mūsų įmonių tikslų yra patenkinti vartotojų poreikius, buvo nuspręsta įvesti mūsų naujajį produktą „Lion power“. Vartotojai išbandę naujajį gaminį nusprendė kad jis labiausiai asocijuojasi būtent siu liūtu, kas reiškia jėga ir ištvermę, taip pat kad jiems labiau būtų priimtinos vidutinės ir mažesnės pakuotės trumpesniam laikotarpiui. Kalbant apie patį kreatino monohidratą, tai tyrimais yra įrodyta kad šio maisto papildo vartojimas padidina jėgos rodiklius 11% vos per 5dienas.

Remiantis atliktais mūsų tyrimais, esame užtikrinti mūsų naujojo produkto „Lion power“ sekme, bei tikime kad ir šioje nišoje sugebėsime užimti lyderio pozicija.

Didele dalimi sėkmė priklauso nuo to, kurios fazės metu mūsų produktas bus įvestas į rinką. Tai ypač aktualu mūsų produktų linijai „Lion Power“, kadangi taikoma aukštų kainų strategija, o vartotojai sumažėjus perkamajai galiai pirmiausiai atsisako ne būtinų brangesnių prekių. Mes darome prielaidą, jog „Lion Power“ elastingumas >1, taip nusprendėme todėl, nes manome, jog didesnę dalį vartotojų sudarys profesionalūs sportininkai, kurių paklausos elastingumas >1, ir šiek tiek aukštesnes už vidutines pajamas gaunantys sportininkai-mėgėjai, kurių paklausos elastingumas taip pat >1. Tinkamiausia mūsų produktų linijos įvedimo į rinką fazė yra pagyvėjimas, antra jo pusė esanti arčiau pakilimo, o prasčiausia – nuosmukis. Tačiau net ir esant nuosmukiui galime sulaukti sėkmės, jei prieš tai būsime tinkamai ištyrę ekonominę aplinką, numatę, jog greitai artėja nuosmukio fazė ir įvertinę šias prognozes, tinkamai tam pasiruošę, pavyzdžiui, jei produktų paklausa elastinga prekės kainai, iš anksto paruošę naują pigių produktų liniją.

Vis dėlto, pasirinkome įvesti aukščiausios kokybės papildus sportininkams, taikydami aukštą kainų strategiją, nes prognozuojame, jog esame antroje pagyvėjimo stadijos pusėje, tokiu atveju, pirkėjų perkamoji galia didės.

Argumentai, jog esame antroje pagyvėjimo fazės pusėje:

Remiantis statistikos departamento duomenimis, nuo krizės pradžios 2009 m. pirmojo ketvirčio, kai BVP apimtis smuko beveik 30 %, žemiausia BVP apimtis pasiekta 2010 m. pirmąjį ketvirtį. Ir nuo tada ateinančius du ketvirčius ji ženkliai augo, išskyrus paskutinį, kai neženkliai sumažejo. Tuo tarpu šių metų pirmąjį ketvirtį lyginant su atitinkamu paskutiniu 2010 m. ketvirčiu (bei pašalinus sezono įtaką) ekonomika augo 3.5 %. ir sudarė 23,121 mlrd. Lt. Remiantis Statistikos departamento duomeninis, pastarajį ketvirtį augimas fiksuotas visose ūkio šakose. Nedarbo lygis išlieka labai aukštas, tačiau nuo aukščiausio lygio pasiekto pirmąjį ir antrąjį 2010 m. ketvirtį, jis nežymiai, tačiau įgaudamas pagreitį mažėja, lygiagrečiai su BVP augimu.

  • Marketingas Analizės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 27 puslapiai (5911 žodžių)
  • Universitetas
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 63 KB
  • Prekės įvedimas į rinką analizė
    10 - 2 balsai (-ų)
Prekės įvedimas į rinką analizė. (2016 m. Gegužės 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekes-ivedimas-i-rinka-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 18:49