Prekės įvedimas į rinką


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Naujos prekės detalus idėjos aprašymas. Naujo produkto ar paslaugos tikslai. Idėjos kūrimo ir vertinimo aprašymas, idėjos pasirinkimą nulėmusių kriterijų ir argumentų įvardinimas. Produkto novatoriškumas, informacija apie naują prekę ir jo savybes. Produkto pagrindinė nauda vartotojui. Iii analizės etapas. Prognozuojamos prekės “Ledukai kiekvieno skoniui -Vaivorykštė” rinkos aprašymas. Esama rinkos būklė ir makro aplinkos veiksnių daroma įtaka. Pagrindinės planuojamų gaminti gaminių rinkos charakteristikos. Naujų gamintojų atėjimo į rinką galimybės (rinkos barjeraiProdukto pakeičiamo lygis. Pirkėjų galia daryti įtaką produkto kainai ir jautrumas kainai, tiekėjų galia daryti įtaką žaliavų kainoms. Sezoniniai rinkos pakitimai, produkto ciklai ir kita. Segmentavimas ir tikslinio segmento pasirinkimas. Pagrindiniai segmentai, rinkos talpumas. Į kuriuos segmentus yra orientuota nauja prekė ar paslauga. Tikėtina tikslinės rinkos apimtis ir kokia galima augimo tendencija. Konkurentų analizė. Informacija apie konkuruojančias prekes. Pagrindiniai konkurentai, jų dydis, pajėgumas, užimamos rinkos dalys, silpnosios ir stipriosios pusės. Kaip planuojama konkuruoti ateityje? SSGG analizė. Iv prekės pozicionavimas. Konkuruojančių prekės ženklų išskyrimas. Apsisprendimo atributų identifikavimas ir reikšmingumo įvertinimas. Vartotojų vertinimo (konkurentų prekių ženklų) pagal apsisprendimo atributus nustatymas. Pozicionavimo žemėlapio sudarymas. Norimos prekės ženklo pozicijos nustatymas. Pozicionavimo teiginio formulavimas. V Marketingo sprendimai. Prekės, paslaugos sprendimai. Kainodaros sprendimai. Informacija apie produkto kainą, palyginimas su konkurentų siūlomų panašių produktų kainomis. Kainos nustatymo strategija. Prielaidos, kuriomis yra remiamasi, nustatant planuojamo produkto (paslaugos) kainą, kad ji būtų patraukli vartotojui. Informacija apie gaminio gamybos ir paslaugos teikimo savikainą, pagrindinės savikainos sudedamosios dalys ir platinimo sąnaudos.


Mūsų nauja prekė, kurią siekiame įvesti į Lietuvos rinką, taip pat yra kūrybiškumo ir paprastos idėjos derinys.

Mūsų darbo tikslas - išanalizuoti naujos prekės –„Vaivorykštė“ įvedimo į rinką galimybes ir pateikti jos marketingo programą.

Darbo uždaviniai:

•Prekės „Ledukai kiekvieno skoniui - Vaivorykštė“ detalus idėjos aprašymas, pagrindinis sukūrimo tikslas ir svarbiausia kokia nauda iš to klientui;

•Atlikti sukurtai prekei esamos rinkos analizę;

•Suskirstyti produkto rinką į segmentus ir parinkti tikslinį segmentą

•Nustatyti ir apibūdinti pagrindines tokias pačias paslaugas teikiančias įmones – konkurentes;

•Pateikti prekės pozicionavimo galimybes;

•Suformuluoti įmonės marketingo sprendimus: paslaugos, kainodaros, pasiskirstymo, rėmimo;

•Sudaryti prekės prognozinį 1-3 metų biudžetą ;

•Įvertinti prekės pelningumo perspektyvą.

Prekės įvedimas į rinką. (2013 m. Rugsėjo 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekes-ivedimas-i-rinka.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 14:16