Prekės įvedimo į rinką analizė


Prekiu rinkos tyrimas mokslo baze. Diplominiai apie prekini zenkla. Kosmetikos prekiu tiksline rinka.

Marketingo referatas. Naujų saldainių bendrovės uab „rūta” įvedimo į rinką analizė. Įvadas. Vienas seniausių lietuviškų prekinių ženklų. Priežastys. Tikslinės vartotojų grupės. Medijos. „rūta“ naujų saldainių įvedimo į rinką biudžetas. Susisiekimas su vartotojais. Grįžtamasis ryšys. Numanomi veiksmai po grįžtamojo ryšio. Literatūra.


Tam, kad konkurencija rinkoje nebūtų labia stipri reikia stiprinti įmonės įvaizdį ir sugebėti prisiderinti prie nauju paklausos pokyčių. Viena iš galimybių – naujų prekių pateikimas rinkai.

Nauji „RŪTA“ ekologiški saldainiai rinkai būtų pateikti 2013m sausio pradžioje, taip pasitinkant naujus metus ir palydint senus.Naujų saldainių kūrimas leistų padidinti rinkos dalį, siekiant pardavimo apimčių ir pelno augimo tikslų bei apriboti naujų konkurentų atėjimą į rinką. Taigi vartotojams bus siekiama tiekti naujus „RŪTA“ ekologiškus – be cukrius saldainius. Šie ekologiški saldainiai turintys ne mažiau 70 proc. kakavos sausųjų medžiagų. Tikro tropikų kakavos aromato bei itin lengvai tirpstantis burnoje pieniniai ekologiški saldainiai. Tai bus aukštos kokybės, iš 100 proc. ekologiškų žaliavų pagaminti saldainiai nuostabiu M. K. Čiurlionio kūriniu puoštoje pakuotėje. Grietinėlės švelnumas, vanilės aromatas, puikiai suderintas skonis – vienoje šio saldainio pakuotėje.

  • Marketingas Referatai
  • 2013 m.
  • 10 puslapių (1366 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 18 KB
  • Prekės įvedimo į rinką analizė
    9 - 2 balsai (-ų)
Prekės įvedimo į rinką analizė. (2013 m. Vasario 01 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekes-ivedimo-i-rinka-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 09:50