Prekės įvedimo į rinką marketingo sprendimai


Marketingo kursinis darbas. Prekės „picglasses“ įvedimo į rinką marketingo sprendimai. Įvadas. Prekės (produkto ar paslaugos) aprašymas. Aplinkos ir rinkos analizė. Makroaplinkos veiksnių analizė. Segmentavimas ir tikslinio segmento pasirinkimas. Konkurentų analizė. SSGG analizė. Prekės pozicionavimas. Marketingo sprendimai. Prekės sprendimai. Kainodaros sprendimai. Paskirstymo ir/ar pateikimo sprendimai. Rėmimo sprendimai. Biudžetas. Išvados.


Prekės naujumo lygis. Ši prekė yra jau žinoma užsienyje, todėl pasauliniu mastu tai ne naujiena. Jau esamą prekę patobulinome ir modifikavome Lietuvos rinkai: akiniai pritaikyti silpnaregiams, o akinių stiklai patys pritemsta nuo saulės.

Prekės charakteristikų aprašas:

Prekės pranašumai ir išskirtinės savybės, skiriančios ją nuo dabar esančių rinkoje. Šie fotografuojantys akiniai gali užfiksuoti kiekvieną žmogaus gyvenimo akimirką. Tai praverčia keliaujant, aktyviai leidžiant laiką, žmonių kasdieniniame gyvenime. Įsiamžinimas trunka vos kelias sekundes. Norint įsiamžinti tereikia spustelėti mažą mygtuką, esantį ant akinių rėmo šoninės auselės ir nuotrauka automatiškai išsaugoma akinių rėme įdedamoje atminties kortelėje.

Prekės įvedimo į rinką marketingo sprendimai. (2014 m. Gegužės 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekes-ivedimo-i-rinka-marketingo-sprendimai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 12:08