Prekes kaina


Marketingo skaidrės.

Kaina. Prekės kaštai. Prekės patenka vartotojui per mainų procesą. Žinodami savo prekės savikaina (. Kainų nustatymo metodai. Apibendrinant įvairius literatūros šaltinius. Paskirstymas. Tiesioginis prekių paskirstymas yra toks. Vartotojų geografinė padėtis. Kas siūlys mano prekę? Manau, kad savo prekes pardavinėsiu pati. Prekės išdėstymo strategija. Stengsiuosi savo prekę.


Žinodami savo prekės savikaina (10,5 Eur), galime paskaičiuoti prekės kainą rinkoje. Ankščiau ištyrę rinką nustatėme, kad prekė yra paklausi atlikę dar keletą tyrimu pamatėme, kad užpildyti Lietuvos rinką mums reikės pagaminti 800000 vnt., mūsų prekės, taip pat investavome į šios prekės kūrimą – 7 mln. Eur ir norime gauti 15% pelną, dabar galime paskaičiuoti pagal formule: savikaina + (pelno lygis * investuotas kapitalas) / pardavimo dydis – 10,5 + (0,15 * 7000000) / 800000 – apytiksliai 13 Eur.Paskaičiavę lūžio tašką, pamatėme, kad 7 mln. investicijos turėtų atsipirkti pardavus 62000 prekių.

Manau, kad savo prekes pardavinėsiu pati, todėl didžiąją dali mano prekių pardavinėsiu nuomotuose patalpose didžiuosiuose prekybos centruose ir ginklų parduotuvėse. Niekam ne paslaptis, kad daugiau žmonių galima sutikti prekybos centruose Maxima, Lidl, Rimi.

  • Marketingas Skaidrės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 11 puslapių (356 žodžiai)
  • Marketingo skaidrės
  • MS PowerPoint 171 KB
  • Prekes kaina
    10 - 7 balsai (-ų)
Prekes kaina. (2016 m. Kovo 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekes-kaina.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 13:44