Prekės kainos analizė


Vadybos analizė. Tyrimo tikslas atlikti paskirto produkto kainų kitimo analizę. Tyrimo objektas Dyzelinas. Uždaviniai. Pristatyti paskirtą produktą. Pasirinkti keturias prekybos vietas kuriose bus stebimos kainos. Savaičių stebėti paskirto produkto kainą. Išanalizuoti stebėto produkto kainą, bei pateikti aprašymą. Tyrimo metodas. Kainos tyrimas atliktas surinkus informaciją, stebėjimo metodu. Konkretus tikslas – stebėti kainą, kartą per savaitę, per stebėjimui skirtą laikotarpį. Stebėjimai atlikti šiose degalinese. Dyzelinas. Dyzelino sudėtis. Kainų kitimas stebėjimo metu. Prekės kainos įtakojantys veiksniai. Išvados. Literatura.

  • Vadyba Analizės
  • 2013 m.
  • 5 puslapiai (888 žodžiai)
  • Kolegija
  • Vadybos analizės
  • Microsoft Word 16 KB
  • Prekės kainos analizė
    10 - 3 balsai (-ų)
Prekės kainos analizė. (2013 m. Rugsėjo 24 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekes-kainos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 04:07