Prekės marketingas


Marketingo kursinis darbas. Prekės marketingo sprendimai. Įvadas. Prekės aprašymas. Aplinkos ir rinkos analizė. Makroaplinkos veiksnių analizė. Segmentavimas ir tikslinio segmento parinkimas. Konkurentų analizė. Ssgg analizė. Prekės pozicionavimas. Marketingo sprendimai. Prekės sprendimai. Kainodaros sprendimai. Paskirstymo ir pateikimo sprendimai. Rėmimo sprendimai. Biudžetas. Išvados.


Vis spartėjant gyvenimo tempui reikalingos naujos idėjos, nauji išradimai palengvinantys kasdienį žmonių gyvenimą, padarantys jį patogesnį elementariose situacijose. Jų paklausa vis didėja.

Mūsų siūloma nauja prekė, tai taupyklė ,,Smart Jar“. Tai taupyklė kuri gali skaičiuoti pinigus, tiek monetas, tiek ir banknotus. Ji gali tiek sumuoti, tiek ir minusuoti Jūsų pinigus. Esančių pinigų sumą, galite matyti taupyklėje įmontuotame LED ekrane.

,,Smart Jar“ gali būti įvairaus dydžio, ir formų, bei spalvų, tai priklauso nuo kliento poreikių.

Prekė – nauja Lietuvos rinkoje.

Darbo tikslas – nustatyti tinkamiausius marketingo sprendimus.

Darbo uždaviniai:

•Atlikti makroaplinkos veiksnių analizę;

•Atlikti segmentavimą ir parinkti tikslinį segmentą;

•Atlikti konkurentų ir SSGG analizę;

•Sudaryti prekės pozicionavimą;

•Išsiaiškinti kainodaros sprendimus;

•Atlikti prekės sprendimus;

•Nustatyti paskirstymo ir pateikimo sprendimus;

•Įvardinti rėmimo sprendimus;

•Sudaryti biudžetą.

Prekės marketingas. (2013 m. Kovo 28 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekes-marketingas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 08:09