Prekės marketingo komplekso analizė


Marketingo analizė.

Įvadas. Foc. us charakteristika. Rinkos segmentavimas. Kainos strategija. Prekės pateikimas. Rėmimas. Išvados. Literatūra.


Temos aktualumas. Prekių rinka yra labai plati. Be to, kiekvieną dieną į ją įvedama vis naujų prekių. Šiuo metu kuriasi daug naujų organizacijų, plečiasi jau esamos, plėsdamos ir savo prekių rinką. Tarp gamintojų ir pardavėjų didėja konkurencija. Darosi vis sunkiau pritraukti naujų ir išlaikyti esamus prekės vartotojus. Kaip sėkmingai įvesti prekes į rinką, kaip jas išlaikyti, kad jos būtų populiarios ir perkamos? Kiekvienam gamintojui, kiekvienam pardavėjui atsakymai į šiuos klausimus yra labais svarbūs. Šių atsakymų ir ieško marketingas. Jis analizuoja pirkėjus, parenka prekės kainos strategiją, sprendžia kokius rėmimo veiksmus taikyti konkrečiai prekei.

Darbo tikslas. Atlikti „Foc.us“ prekės marketingo komplekso analizę.

Darbo uždaviniai:

Charakterizuoti Foc.us prekę.

Nustatyti tikslinę rinką.

Nustatyti šiai prekei taikomą kainų strategiją.

Nurodyti prekės pateikimo būdą.

Parinkti rėmimo veiksmus, kuriuos būtų tikslinga taikyti Foc.us prekei.

Foc.us įrenginį įsigyta galima JAV ir Europoje. Nors jis atsirado praeitų metų rugpjūtį, tačiau jo kaina vis dar išlieka tokia pati – 249 doleriai ( t.y. apie 630 litų).

Įmonė, norėdama pasiekti geriausius savo tikslus, turi žinoti savo prekės vartotojų poreikius. Norint žinoti poreikius, visų pirma, reikia pažinti prekės vartotoją. Firmos, su savo prekėmis, pretenduoja tik į tam tikrus pirkėjus: su tam tikrais poreikiais, pajamomis ir gyvenimo būdu. Taigi, kad atsirinkti pirkėjus reikia atlikti rinkos segmentavimą.

Foc.us įrenginys taip pat yra skirtas tik tam tikrai vartotojų grupei. Norint sužinoti į kokią vartotojų grupę yra orientuotas šis įrenginys, turime atlikti šios prekės rinkos segmentavimą.

  • Marketingas Analizės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 13 puslapių (1449 žodžiai)
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 166 KB
  • Prekės marketingo komplekso analizė
    10 - 10 balsai (-ų)
Prekės marketingo komplekso analizė. (2016 m. Vasario 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekes-marketingo-komplekso-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 18:22