Prekės marketingo komplekso vertinimas


Marketingo analizė.

Įvadas. Produktas. Produkto vaizdas. Prekės gyvavimo stadija. Kainodara. Paskirstymas. Strategija. Paskirstymo būdas - metodas. Rėmimas. Swot analizė. Galimybės. Grėsmės. Stiprybės. Silpnybės. Išvados. Naudota literatūra.


„MAGIJA“ produktų grupę sudaro prekiniai ženklai: Magija, Magija Premium.

„MAGIJA“ glaistyti vaniliniai, kakavos ir šokolado, su aguonomis, braškėmis, karameliniu glaistu sūreliai

Prekės pavadinimas ir pakuotė: „Magija“ varškės sūrelių pavadinimas yra labai simboliškas. Magiją kuria ne burtų lazdelė, o pirkėjų pasitikėjimas AB „Žemaitijos pienas“ varškės sūrelių „Magija“ kokybe bei jų skonio savybėmis. „Magija“ sūrelių pakuotė atnaujinta, inovatyvi ir matinė.

Savybės: Kaina 1,09Lt., svoris – 45gr., riebumas – 24%., 100g energetinė ir maistinė vertė 363 kcal.

Kokybė: Sūrelių kokybė yra puiki, nes jų gamyboje nenaudojami jokie maisto priedai – tirštikliai, konservantai ir kt. Jų gamybai naudojami tik natūralūs produktai. Taip pat nuo 1997m. AB „Žemaitijos pienas“ naudoja pažangiausią pasaulyje keraminę „Bactocatch“ technologiją. Kurios dėka, sūrelių ir visų kitų „Magijos“ gaminių kokybė yra puiki, natūrali ir sveika.

Nauda vartotojui: skanūs, sveiki, nekaloringi, skanus desertas pusryčiams.

Remiantis turima informacija ir faktais, šiandieną būtų galima teigti, kad mūsų pasirinkti glaistyti sūreliai „MAGIJA“ šiuo metu yra augimo stadijos pabaigoje, todėl netrukus turėtų pereiti į brandos stadiją, kai pardavimų apimtys bei pelnas stabilizuosis ir nusistovės. Nors pardavimų apimtys šių produktų vis dar auga, tačiau jau ne tokiais sparčiais tempais, kaip augimo stadijos pradžioje, kuomet sparčiai augo produkto pardavimai bei pelno apimtys.

Prekė priklauso deficitinėms trumpalaikio vartojimo, realioms prekėms.

„Žemaitijos pienas“ naudoja intensyvaus paskirstymo strategiją (Ši paskirstymo strategija labiau tinka įmonėms, gaminančioms pigias, greito vartojimo prekes), nes norima, jog siūloma prekė pasklistų kuo plačiau, įtraugdama kuo daugiau tarpininkų.

  • Marketingas Analizės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 12 puslapių (1503 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 76 KB
  • Prekės marketingo komplekso vertinimas
    10 - 4 balsai (-ų)
Prekės marketingo komplekso vertinimas. (2016 m. Vasario 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekes-marketingo-komplekso-vertinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 07:54