Prekės marketingo sprendimai


Marketingo referatas. Įvadas. Prekės aprašymas. Prekės rinkos segmentavimas. Kainodaros sprendimai. Paskirstymo ir pateikimo sprendimai. Rėmimo sprendimai. Išvados. Literatūra.


Taigi siekis sumažinti naudojamų plastikinių maišelių kiekį rodo poreikį naujų ekologiškų maišelių atsiradimui, kurie neterštų gamtos ir jiems gaminti nebūtų eikvojami išsenkantys gamtos resursai. Išeitis – „Šiukšlutis“ - tai naujos kartos šiukšlių maišeliai ir šiukšlių dėžė viename, kuri yra ekologiška, nes maišeliai pagaminti ir perdirbto popieriaus ir bioplastiko.

Darbo tikslas – interpretuoti ir išanalizuoti prekės „Šiukšlutis“ marketingo komplekso analizę, t.y. parinkti prekei tikslinę rinką, kainos strategiją, pateikimo būdą ir rėmimo veiksmus.

Darbo uždaviniai:

•Aprašyti naujos (modifikuotos) prekės idėją, prekės savybes;

•Atlikti rinkos segmentavimą;

•Išnagrinėti marketingo sprendimus, susijusius su prekės kainodara, paskirstymu bei rėmimu.

  • Marketingas Referatai
  • 2014 m.
  • 15 puslapių (2580 žodžių)
  • Kolegija
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 1584 KB
  • Prekės marketingo sprendimai
    10 - 3 balsai (-ų)
Prekės marketingo sprendimai. (2014 m. Lapkričio 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekes-marketingo-sprendimai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 02:11