Prekės samprata


Marketingo skaidrės.

Prekės savybės. Paslauga. Prekių variantai. Prekių asortimentas ir linija. Prekių asortimento parametrai. Prekių asortimento pavyzdys. Prekių klasifikavimas pagal jų pirkimą ir naudojimą. Vartojimo prekių klasifikavimas. Naujos prekės samprata. Prekės naujumo grupės. Naujų prekių kūrimo variantai. Naujų prekių kūrimo etapai. Prekės gyvavimo ciklas. Prekės gyvavimo ciklo stadijos. Įvedimo stadijoje naudojamos marketingo strategijos. Augimo stadijoje naudojamos marketingo strategijos. Brandos stadijoje naudojamos marketingo strategijos.


Pirminė prekė (prekės esminės savybės, jos paskirtis); Apčiuopiama prekė (prekės apčiuopiamos savybės: forma, ženklas, pakuotė); Išplėstinė prekė (neapčiuopiamos prekės savybės: įvaizdis, garantijos, aptarnavimas).

Kam tai nauja? (subjektyvumo kriterijus) Vartotojui Gamintojui Iki kada tai nauja? (laiko kriterijus) Kiek tai yra nauja? (intensyvumo kriterijus).

  • Marketingas Skaidrės
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Agnė
  • 21 puslapis (464 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo skaidrės
  • MS PowerPoint 212 KB
  • Prekės samprata
    10 - 2 balsai (-ų)
Prekės samprata. (2017 m. Spalio 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekes-samprata.html Peržiūrėta 2017 m. Lapkričio 24 d. 00:34