Prekės ženklas ir pakuotė


Vadybos konspektas. Prekių ženklais gali būti. Vartotojui svarbios prekės ženklo funkcijos. Įmonei svarbios prekės ženklo funkcijos. Prekės ženklo sudedamos dalys. Prekės ženklo apsauga. Pakuotė. Labiausiai paplitusios pakavimo medžiagos. Prekės dizainas. Brūkšninis prekės kodas. Nurodytos šios prekių taros ir etikečių ženklinimo kodais taisyklės.


Prekės ženklas. dizainas.pakuotė dėst. j. virbalė.

Priimdama sprendimą dėl prekės ženklo, įmonė turi atsakyti į klausimą: ar reikalingas prekės ženklas? Seniau prekiniai ženklai buvo greičiau išimtys. Gamintojai ir tarpininkai produktus parduodavo tonomis, konteineriais be kokios tai identifikavimo priemonės.

Pirkėjai priklausė nuo pardavėjo sąžiningumo. Pirmieji prekių ženklai atsirado viduramžiais, kai amatininkų gildijos nariai, norėdami apsaugoti save ir pirkėjus nuo padirbinėtojų, ženklindavo produktus įspaudais. Šiandien prekinio ženklo reikšmė taip išaugo, kad reta prekė rinkoje pasirodo be pavadinimo.

Distributoriai ir mažmenininkai labiau vertina darbą su prekiniais ženklais, taip kaip ženklų buvimas palengvina prekybą, garantuoja apibrėžtus kokybės standartus, sustiprina pirkėjų palankumą. Vartotojai vertina prekinius ženklus, todėl jie mano, kad prekiniai ženklai leidžia jiems identifikuoti skirtingų prekių kokybę ir padidinti pirkimo efektyvumą.

Renkantis prekinį ženklą, gamintojai turi keletą pasirinkimų. Produktas gali būti išleistas į rinką su gamintojo ženklu ( nacionaliniu prekiniu ženklu), distributoriaus ženklu arba su licenziniu prekiniu ženklu. Jis taip pat gali dalį produkcijos gaminti su savo prekiniu ženklu, o dalį – su distributoriaus ženklu.

Prekės be ženklų. Trečia prekių kategorija- beženklės prekės, kurios neturi prekinio ženklo ir reklaminio palaikymo. Jos yra kontroliuojamos prekybinių tarpininkų, dažniausiai supermarketų. Labai dažnai šios prekės įpakuojamos į baltas pakuotes su juodu užrašu, nurodančiu prekės kategoriją: skalbimo milteliai, pomidorų sultys ar tualetinis popierius ir pan. Prekės be prekinių ženklų parduodamos kainomis, kurios yra 40 proc. mažesnės nei nacionalinių ir 20 proc. mažesnės nei privačių ženklų.

  • Vadyba Konspektai
  • 2014 m.
  • 54 puslapiai (1616 žodžių)
  • Vadybos konspektai
  • MS PowerPoint 18 KB
  • Prekės ženklas ir pakuotė
    10 - 2 balsai (-ų)
Prekės ženklas ir pakuotė. (2014 m. Birželio 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekes-zenklas-ir-pakuote.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 16:15