Prekės ženklo analizė Samsung


Samsung ivaizdis. Samsung prekes zenklas. Samsung prekinis zenklas.

Vadybos analizė. Įvadas. Prekės ženklo samprata. „samsung“ – pasaulyje gerai žinomas prekės ženklas. „samsung“ istorija. „samsung“ – patikimas nešiojamų kompiuterių ženklas. „samsung“ ženklas telekomunikacijų įrangoje ir buitinėje technikoje. Prekės ženklo „samsung“ apdovanojimai. Išvados. Literatūra ir šaltiniai.


Šiuolaikinė rinkodara reikalauja kur kas daugiau nei tik sukurti, parduoti produktą ir patenkinti vartotojų poreikius. Rinkoje konkuruoja daugybė panašių prekių, o kartu vis didesnę įtaką vartotojams daro nematerialūs prekės elementai: prekės ženklas, įvaizdis ir kt.

Sprendimai, susiję su prekės ženklo parinkimu, negali būti atsitiktiniai, nes nuo jų priklauso kompanijos pelnas.

Pasirinkau nagrinėti prekės ženklą „Samsung“, nes jis visame pasaulyje žinomas ir vertinamas prekės ženklas. Lietuvoje taip pat labai populiarios prekės su šiuo ženklu.

Darbo tikslas – išanalizuoti prekės ženklą „Samsung“.

Darbo objektas – prekės ženklas „Samsung“.

Darbo uždaviniai:

1) Apibūdinti prekės ženklą teoriškai.

2) Supažindinti su „Samsung“ prekės ženklu ir jo įvertinimais pasaulio rinkoje.

3) Išnagrinėti prekių pavyzdžius su „Samsung“ prekės ženklu.

  • Vadyba Analizės
  • 2013 m.
  • 12 puslapių (1246 žodžiai)
  • Vadybos analizės
  • Microsoft Word 457 KB
  • Prekės ženklo analizė Samsung
    10 - 1 balsai (-ų)
Prekės ženklo analizė Samsung. (2013 m. Balandžio 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekes-zenklo-analize-samsung.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 10:52