Prekės ženklo analizė Uab “Baltika Lietuva”


Vadybos skaidrės. Uab “Baltika Lietuva”. prekės ženklo analizė. Uab „Baltika Lietuva“. “Baltman”, “Monton”, “CHR/Evermen” pristatymas Lietuvos rinkai 1993 m. Klientui yra suteikiama galimybė rinktis tą prekės ženklą. „Monton“ – prekinis ženklas. “Monton” prekinio ženklo vartotojai tiek vyrai. „Baltman“ – tai prestižinį gyvenimo būdą atspindintis drabužių prekinis ženklas vyrams. “Baltman” prekinio ženklo vartotojas vyras. „Baltman“ - tai prekės ženklas. "CHR/Evermen" - tai. Prekės ženklo pozicionavimas. Prekės ženklo pozicionavimas (tęsinys) “Monton” kaip ir “Baltman” pozicionuoti pasirinkta prekės savybių pozicionavimo strategija. Modernumo atžvilgiu „Monton“ atsilieka. Formuojant prekės ženklo įvaizdį didelis dėmesys yra skiriamas tiek apčiuopiamoms tiek neapčiuopiamoms prekės savybėms. “Monton” simbolinės savybės Atspindi modernią klasiką Žavesio. “Baltman” simbolinės savybės Atspindi prestižą Patrauklumo, griežtumo išraiška Statuso simbolis. “Monton”. “Baltman”.


Klientui yra suteikiama galimybė rinktis tą prekės ženklą, kuris jam yra artimesnis savo stiliumi, kaina, kokybe, nes būtent šiais pagrindiniais kriterijais jie yra poziciuonuojami.

„Monton“ – prekinis ženklas, siūlantis klientams šiuolaikiškus, aukštos kokybės, plataus asortimento drabužius vyrams ir moterims, pateikiamus patrauklioje ir jaukioje aplinkoje. Monton drabužiai – vartotojų išpuoselėto skonio, sėkmės ir šiuolaikiškų požiūrių išraiška.

“Monton” prekinio ženklo vartotojai: tiek vyrai, tiek moterys; 20-35 metų; miestiečiai; gaunantis vidutines ir aukštesnes pajamas; mados pasekėjai, bet ne avangardistai; kuriems svarbi kokybė; aktyvūs; pradedantys karjerą ir profesionalai.

“Baltman” prekinio ženklo vartotojas: vyras; 25 – 55 metų; gaunantis aukštas ir labai aukštas pajamas; vadovas, politikas, asmuo užimantis aukštas pareigas; lyderis visose gyvenimo situacijose; teikiantis prioritetą aukštai kokybei; vertinantis stilių, individualumą bei patogumą; kuriam drabužis – statuso išraiška.

„Baltman“ - tai prekės ženklas, esantis brandos stadijoje. Tai prestižinį gyvenimo būdą atspindintis drabužių p.ž. vyrams, siūlantis stilingus ir klasikinius, labai aukštos kokybės drabužius. Tai vienas iš seniausių ir sėkmingiausių “Baltika Grupp” prekės ženklų. Per daugiau nei dešimties metų laikotarpį susiformavo lojalių šiam p.ž. vartotojų ratas. Prekės ženklas yra žinomas. Įmonė nebevykdo populiarinimo kampanijų. Produktas daugiausia remiamas įvairiomis pardavimų skatinimo programomis.

Prekės ženklo pozicionavimas Pozicionuojant prekinį ženklą ar produktą labai svarbu identifikuoti esamus ir potencialius konkurentus. „Baltman“ naudoja prekės savybių pozicionavimo strategiją.

  • Vadyba Skaidrės
  • 2015 m.
  • 20 puslapių (665 žodžiai)
  • Vadybos skaidrės
  • MS PowerPoint 843 KB
  • Prekės ženklo analizė Uab “Baltika Lietuva”
    10 - 8 balsai (-ų)
Prekės ženklo analizė Uab “Baltika Lietuva”. (2015 m. Kovo 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekes-zenklo-analize-uab-baltika-lietuva.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 16:20