Prekės ženklo analizė


Vadybos diplominis darbas. Įvadas. Profesinių kompetencijų, kurias siekiama pademonstruoti baigiamuoju darbu, sąrašas. Prekės ženklų analizė teoriniu aspektu. Prekės ženklo samprata. Prekės ženklo identifikavimo elementai, tipai. Marketingo veiksnių įtaka prekės ženklo vertės kūrimui. Prekės ženklo plėtros galimybės. Uab „x“ avalynės parduotuvės. „x“ parduodamų prekių ženklų analizė. Darbo metodikos ir priemonių aprašymas. Uab „danbalt international“ avalynės parduotuvės veiklos charakteristika. Uab „x“ avalynės parduotuvės „x“ parduodamų prekių ženklų identifikavimo elementai, tipai. Marketingo veiksnių įtaka uab „danbalt international“ avalynės parduotuvės „x“ parduodamų prekių ženklų vertės kūrimui. Uab „danbalt international“ avalynės parduotuvės „x“. Parduodamų prekių ženklų plėtros galimybės. Išvados ir rekomendacijos. Anotacija. Annotation. Informacijos šaltinių sąrašas.


Prekės ženklo tikslas – sustiprinti ir palengvinti prekių atpažįstamumą vartotojams ir informuoti vartotojus apie prekės teikiamą naudą. Identifikuoti prekės ženklą padeda vizualūs prekės ženklo elementai.

Prekės ženklas yra tiesiogiai priklausomas nuo verslo aplinkos tendencijų. Šiuolaikiniai ekonominiai, politiniai, socialiniai procesai, technologinės galimybės įtakoja ir nuolatos kintančius visuomenės procesus, jos vartojimo įpročius, prekės ženklo vertę.

UAB „x“ avalynės parduotuvės „x“ parduodamų prekių ženklų pagrindiniai elementai yra prekės vardas, simbolis, dizainas.

UAB „x“ avalynės parduotuvė „x“ vykdo prekybą tik gamintojų suteiktais prekių ženklais. Vienos kompanijos savo prekių nediferencijuoja ir visai gaminamai produkcijai suteikia bendrus prekių ženklas, kitos – skirtingiems rinkos segmentams ar prekių grupėms priskiria bendrą prekės ženklą.

Prekės ženklo analizė. (2013 m. Birželio 10 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekes-zenklo-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 05:17