Prekės ženklo įvaizdžio formavimas pasitelkiant reklamos priemones


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Prekės ženklas. Prekės ženklo apsauga. Prekės ženklo įvaizdis. Reklama. Reklamos tipai. Reklamos priemonės. Reklamos poveikis. BMW prekės ženklas. BMW istorija. BMW reklamos priemonės. Apklausos analizė. Išvados ir pasiūlymai. Literatūra. Priedai.


Tikslas : Aprašyti ir išanalizuoti prekės ženklo (BMW) įvaizdį, ir įvaizdžiui sukurti naudojamas reklamos priemones ir jų trūkumus bei privalumus

Uždaviniai:

1.Išanalizuoti ir pristatyti mokslinę literatūrą apie prekės ženklą, pagrindines reklamos priemones ir jų poveikį vartotojams.

2.Išanalizuoti ir pristatyti, kokios yra reklamos priemonės,kokie jų privalumai ir trūkumai

3.Aprašyti BMW prekės ženklą,jo įvaizdį ir naudojamas reklamos priemones

4.Atlikti ir apibendrinti apklausą, kurios tikslasi sužinoti ar žmonėms svarbus prekės ženklas ir kaip jie vertina BMW prekės ženklo įvaizdį

5.Išanalizuoti ir abibendrinti apklausos rezultatus, pateikti išvadas ir pasiūlymus.

  • Marketingas Kursiniai darbai
  • 2014 m.
  • 29 puslapiai (5931 žodis)
  • Universitetas
  • Marketingo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 3136 KB
  • Prekės ženklo įvaizdžio formavimas pasitelkiant reklamos priemones
    10 - 4 balsai (-ų)
Prekės ženklo įvaizdžio formavimas pasitelkiant reklamos priemones. (2014 m. Balandžio 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekes-zenklo-ivaizdzio-formavimas-pasitelkiant-reklamos-priemones.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 16:40