Prekės ženklo įvedimas į rinką


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Prekės ženklo pagrindimas. Makroaplinka ir mikroaplinka. Klientai. Konkurentai. SSGG analizė. Rinkos apibrėžimas. Prekės apibūdinimas. Prekės ženklas ir jo atributai. Reklamos strateginis planas. Reklamos strategija. Psichologinio poveikio metodas.  Kūrybinė idėja. Reklamos priemonės. Reklamos veiksmų planas. Biudžetas. Išvados. Literatūra. Priedai.


Tikimės, jog šis naujasis mūsų produktas padės žmonėms geriau jaustis šaltuoju sezono metu, išvengti peršalimo ligų ir leis džiaugtis išvykomis į gamtą ne tik vasaros metu. Kiekvieno vartotojo poreikiai yra skirtingi, tad šiuo metu gan sunku pasakyti ar visi mūsų lūkesčiai pasiteisins. Žinome, kad poreikio nustatymas yra labai svarbus darbas gamintojui. Tad tai ir bandysime išsiaiškinti šiame darbe.

Prekyboje svarbiausias yra pirkėjas. Stengsimės kuo giliau išsiaiškinti mūsų vartotojų poreikius, kokie faktoriai juos veikia pasirenkant prekę, kuris pirkimo būdas patogesnis: internetinė prekyba, telekomunikacijų pagalba ar specializuota parduotuvė.

Šiame darbe tikimės sukurti rinkodaros strategiją „The Heaters“ batams, siekiant prekę įvesti į rinką, išlikti joje ir nesustojant augti.

Pateikti išsamią informaciją apie naujai įvedamą prekę į rinką, jos ženklą ir tam įtaką darančius aplinkinius veiksnius.

Darbo uždaviniai.

Sukurti naują prekę ir jos ženklą, kuri didintų įmonės pelną;

Išanalizuoti aplinkos veiksnius, kurie darytų įtaką prekės ženklo įvedimui į rinką;

Išanalizuoti prekės galimybes patekti į rinką ir būti pripažintai;

Atlikti rinkos analizę – tyrimą;

Įvertinti ir palyginti pirminius bei antrinius duomenis;

Sukurti prekės ženklo įvedimo į rinką strategiją.

Kainodara susiformuoja be valstybės kišimosi, kitaip sakant susidaro prekių/paslaugų paklausos ir pasiūlos santykio pagrindu;

Didžiausias iššūkis kyla susidūrus su mokesčiais valstybei ir aukštomis bankų palūkanų normomis. Tačiau nepaisant to, paskutiniu metu vis daugėja fondų ( pavyzdžiui: Versli Lietuva, Europos Sąjunga, Invega ir daug kitų) kurie padeda naujiems verslams, projektams ar idėjoms. Taip pat įvertinus dabartinę Lietuvos ekonomikos būklę, galime teigti, kad ji mums palanki. Didėjantys atlyginimai daro įtaką didesniam vartojimui, žmonės vis daugiau dėmesio ir pinigų skiria ne tik būtinojo vartojimo prekėms, tačiau ir laisvalaikiui, pomėgiams bei komforto lygio kėlimui, o tai yra didelė teigiamų veiksnių dalis mūsų, kaip naujo produkto ir jo prekės ženklo kūrėjams.

Teisė į prekės ženklą priklauso įmonei, kuri pirmoji pateikė paraišką įregistruoti prekių ženklą, net jei prieš tai jis buvo naudojamas kitos įmonės, išskyrus tuo atvejus kai prekės ženklas yra plačiai žinomas;

Įregistruotų prekės ženklų savininkams suteikiama teisė už mokestį įtraukti prekės ženklą į muitinės tarnybų sąrašus.

Jei įmonė neregistruoja savo prekės ženklo, kitos įmonės ar asmenys gali be baudžiamosios atsakomybės jį šmeižti, kopijuoti, naudoti savo tikslais ar net įregistruoti kaip savąjį;

Kartais teisinis prekių ženklo „stiprumas“ gali atrodyti atvirkščiai proporcingas prekių ženklo patrauklumui įmonės rinkodaros požiūriu. Tačiau atminti, kad ilgalaikėje įmonės veiklos perspektyvoje „stiprus“ prekių ženklas yra ir stiprus rinkodaros įrankis. Geriausias pasirinkimo variantas – tai naujas ar išgalvotas, arba pasirenkamasis prekių ženklas.

Atlikti prekių ženklo paiešką, siekiant įsitikinti, kad įmonės prekių ženklas nėra tapatus arba klaidinančiai panašus į egzistuojančius prekių ženklus. Paiešką atlikti ne tik savo šalyje, bet ir visose susijusiose eksporto rinkose. Vartotojai, ieškodami prekės, dažniausiai orientuojasi pagal spalvas ir grafinį pateikimą. Būtent todėl daugelis įmonių nusprendžia naudoti simbolį, logotipą, dizainą arba formą kaip savo prekių ženklą.

Pirkėjai – planuojame, kad mūsų prekės pirkėjai bus suaugę žmonės, žiemą mėgstantys laiką leisti gamtoje. Taip pat vaikų tėvai, kurie rūpinasi savo vaikų sveikata ir šiluma žiemą.

Numatomos klientų rinkos:

Vartotojų rinka - suaugę žmonės, žiemą mėgstantys laiką leisti gamtoje. Taip pat vaikų tėvai, kurie rūpinasi savo vaikų sveikata ir šiluma žiemą;

Gamintojų rinka – batus gaminsime patys, nebent įmonės ar pavieniai asmenys pirktų mūsų prekę perdirbimui;

Tarpinių pardavėjų rinka – bandysime savo prekę parduoti potencialiems konkurentams, t.y. didžiausioms batų parduotuvėms;

Valstybinių įstaigų rinka – sieksime reklamuoti savo prekę ne tik namų ūkiams ar įmonėms, o taip pat ir organizacijoms;

Tarptautinė rinka – manome, kad plėstis tarptautinėje rinkoje naujai prekei pernelyg rizikinga. Tai numatoma mūsų įmonės tolimesniuose planuose, kuomet sulauksime sėkmės ir pripažinimo iš vartotojų.

Partneriai – planuojame dalį savo įmanomų konkurentų paversti verslo partneriais. Didžiausioms batų parduotuvėms, kurias galime įvardinti kaip konkurentais, pasiūlysime savo prekę. Mūsų potencialūs partneriai galėtų būti parduotuvės parduodančios ne savo gamybos batus, perkančios juo iš tiekėjų.

Prekės ženklo įvedimas į rinką. (2015 m. Kovo 24 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekes-zenklo-ivedimas-i-rinka.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 02:56