Prekės ženklo "Kika Pet hotel" įvedimas į rinką


Verslo kursinis darbas. Prekės ženklo "Kika Pet hotel" įvedimas į rinką.


Prieš įvesdami naują produktą į rinką, dauguma verslininkų dažnai susimąsto ar rinkoje jis bus paklausus. Daug verslo atstovų mano, kad naują produkto paklausą atspėti yra labai paprasta, tačiau tai gan paviršutiniškas pasakymas, kuris galėtų sužlugdyti naujo produkto įvedimo į rinką visus planus. Pakankamai nemažą laiką versle buvo manoma, kad klientų pasitenkinimas tiesiogiai susijęs su lojalumo didėjimu. Klientų pasitenkinimas turėjo didinti klientų grįžtamumą ir be abejo didesnį įmonės pelningumą. Bet šiai dienai įgyti tikrąją klientų lojalumą yra žymiai sudėtingiau nei suteikti jiems momentinį pasitenkinimą.

Pradedant nuo pradžių, privaloma atlikti subproduktų-pakaitalų bei konkurencinę analizę. Tam būtina žinoti:

1. Kokiomis savybėmis produktas skiriasi nuo esamų rinkoje produktų?

Po kliento analizės atlikimo, jau pažinodami klientus esančius rinkoje ir žinodami jų poreikius, privaloma juos išskaidyti į grupes, pvz. amžius ir mėnesinės pajamos ir t.t. Šis skirstymas atliekamas pagal tai, kam šis produktas bus skirtas: moterims, vyrams, pensininkams, studentams ir t.t. Paskui dažniausiai pasirenkama viena tikslinė grupė ir tampa aišku kiek potencialių pirkėjų yra, koks galimas pelnas.

Sekantis žingsnis yra pats įdomiausias ir sudėtingiausias, tai žingsnis kada pradedamas veiksmas. Būtina sukurti keletą rinkodaros kampanijos idėjų, jas peržvelgti ir įvertinti. Patartina išklausyti bei užrašyti visas idėjas iš aplinkinių žmonių, jai tokių idėjų yra, pvz. minčių generavimas, idėjų atranka ir vertinimas, atrinktos idėjos generavimas ir tobulinimas, idėjos išgryninimas ir pirmo įgyvendinimo etapo vykdymas. Parenkant tinkamiausią idėją belieka tik ją įgyvendinti. Idėjos įdiegimas pasirinktame segmente.

Po idėjos įdegimo būtina įdiegti kontrolės sistemą, ji gali būti minimali, bet ji būtina. Ši kontrolė padės sekti pardavimo kitimus, analizuoti jų duomenis bei rinkos reakciją, gauti grįžtamąjį ryšį iš pirmųjų klientų. Pažymėtina, kad negalima pamiršti apie konkurentus, juos taip pat būtina stebėti, nes galimai jie įvedė į rinką analogišką produktą.

Taip pat būtina atkreipti dėmesį ir į naujo produkto įvedimo į rinką rėmimo strategijos kūrimą bei efektyvų įgyvendinimą, kad jis būtų pastebėtas klientų. Yra didelė galimybė patirti nesėkmę ir nepritraukti klientų, jei neremti savo naujo produkto įvedimo etape. Nepakankamas rėmimas gali vesti prie to, kad tikslinė rinka bus nepakankamai informuota apie naują produktą, todėl prekė gali nepasiekti produkto gyvavimo ciklo augimo etapo.

Šiuolaikinis žmogus yra nuolat skubantis, užsiėmęs ir keliaujantis žmogus. Suprasdami šiuolaikinio žmogaus norus ir siekius, mes nusprendėme sukurti naują produktą – gyvūnų viešbutį "Kika Pet hotel".

Mūsų darbu mes sieksime pirmiausiai atsakyti į šiuos klausimus:

Ar šiandien įmanoma būti sąžiningiems aptarnaujant klientus?

Ar mūsų gyvūnų viešbutyje " Kika Pet hotel " paslaugų teikimo kokybė turi pranašumų lyginant su konkuruojančiomis bendrovėmis?

Ar pakankamai dėmesio mes skiriame rėmimui ir reklamai įvesdami į rinką mūsų sukurtą naują produktą?

Šiame darbe bus nagrinėjamos priemonės ir būdai, kurie sudarytų sąlygas identifikuoti klientų poreikius ir pagerinti paslaugų kokybę, taip pat bandysime išsiaiškinti gyvūnų viešbučio " Kika Pet hotel " įvedimo į rinką subtilumus, strategijas ir efektyvumo matavimą.

Mūsų pristatinėjamas gyvūnų viešbutis " Kika Pet hotel " – tai naujas šunų, kačių ir kitų smulkių gyvūnų augintinių viešbutis. Modernizuotas viešbutis prisidės prie šeimininko ramybės dėl savo mylimo gyvūno. Kiekvienas žmogus, kuris paliks savo gyvūną mūsų viešbutyje tikrai džiaugsis, kad išvykęs atostogauti, dirbti, ilsėtis ar verslo reikalais, turės kur palikti savo mylimą augintinį. Taip pat augintinio šeimininkas bus užtikrintas, kad paliks savo numylėtinį tikrų profesionalų rankose. Mūsų kuriamas gyvūnų viešbutis " Kika Pet hotel " užtikrins maksimalią paslaugų kokybę ir komfortą gyvūnui. Be jokios abejonės jis turės Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos patvirtinimą, kad atitinka visus gyvūnų gerovės, higienos bei sanitarijos reikalavimus, o puikūs savo srities specialistai garantuos profesionalų aptarnavimą. Mes bandysime sukurti puikias sąlygas laimingam augintinių būviui.

Gyvūnų viešbutis " Kika Pet hotel " garantuos kiekvienam atvykusiam gyvūnui komfortabilias sąlygas:

higienos ir sanitarijos reikalavimus užtikrinanti kontrolė;

gyvūnų maudymas, šukavimas ir kt.

Taip pat norime atkreipti dėmesį, kad augintinio šeimininkui pageidaujant bus galima suteikti ir šias paslaugas:

gyvūnų prižiūrėtojo paskirstymas, t.y. specialisto intensyviai augintinio priežiūrai ir užimtumui;

  • Verslas Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 33 puslapiai (5589 žodžiai)
  • Kolegija
  • Verslo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 1332 KB
  • Prekės ženklo "Kika Pet hotel" įvedimas į rinką
    10 - 5 balsai (-ų)
Prekės ženklo "Kika Pet hotel" įvedimas į rinką . (2015 m. Spalio 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekes-zenklo-kika-pet-hotel-ivedimas-i-rinka.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 10:14