Prekės ženklo kūrimas


Diplominiai apie preke ar produkta. Prekes zenklas kursinis. Prekinio zenklo kurimas. Prekes zenklo vystymosi strategijos. Prekės kurimas diplominis. Darbai apie prekes zenklus. Imones prekes ženklo kūrimas. Baldai prekės ženklas. Prekes zenklo planas. Prekes zenklo zinomumo vertinimas referatas.

Vadybos kursinis darbas. Rinkodaros valdymo kursinis projektas. Įvadas. Situacijos analizė. AB "Šilutės baldai" situacijos rinkoje tyrimas. Įmonės prekės ženklo kūrimo strategijos formavimas. AB "Šilutės baldai" prekės ženklo išskyrimas iš kitų prekės ženklų. AB "Šilutės baldai" prekės ženklo jėga. Praktinis tyrimas. Anketos sudarymas. Respondentų parinkimas. Vartotojų apklausos rezultatai. Išvados ir pasiūlymai. Literatūros sąrašas.


Šiuolaikinėje rinkoje yra labai didelė konkurencija, todėl labai sunku yra kovoti tarpusavyje ne tik su Lietuvos baldų įmonėmis, bet taip pat ir užsienio. Kad prekės ženklas išliktų stiprus ir nenukopijuotas, jį reikia išsaugoti tiek įstatymais, tiek savo baldų gamybos kokybe. Tam reikia naujų ir nuolat tobulinamų technologijų, kurios išpuoselėtų įmonės prekės ženklą ir jį rinktųsi dauguma vartotojų. Kad tai būtų kokybiškai atlikta, reikia paskirti vieną darbuotoją, kuris rūpintųsi AB šilutės baldai prekės ženklo vartojimu, kokybės gerinimu. Jis turėtų sudaryti rinkodaros veiksmų planą, kuris užtikrintų AB šilutės baldai sėkmingą veiklą ne tik Lietuvos rinkoje, bet ir užsienio. Turi daryti reklamą, skelbtis ne tik regiono laikraščiuose, televizijose, žurnaluose, bet ir stengtis palaikyti glaudžius ryšius su užsienio parduotuvėmis ir įmonėmis. Darbas buvo parašytas remiantis Lietuvių ir užsienio rašytojų literatūra. Teorinėje dalyje apžvelgiau prekės ženklo kūrimą, formavimą. Lietuvos įmonės turi greit prisitaikyti prie besikeičiančios situacijos, nes nuo to priklauso ir vartotojų požiūris į šios įmonės prekės ženklą bei gaminamus gaminius. Vartotojai juo pasitiki ir žino, kokios kokybės gali tikėtis iš perkamo produkto ar paslaugos.

Buvo atlikta ir anketinė apklausa (apklausa buvo atlikta šilutės savivaldybėje, nes būtent šilutėje yra įmonė AB šilutės baldai ), kurios metu išsiaiškinau kaip respondentai vertina AB šilutės baldai prekės ženklą, ar žmonės į jį atkreipia dėmesį. Kokia svarba vartotojams yra šis prekės ženklas.

Darbo tikslas: parodyti, kad prekės ženklas yra svarbiausia prekės sudėtinė dalis. Tik nuo prekės ženklo kokybės priklauso gaminio vieta rinkoje, gamintojo pelnas, AB šilutės baldai – viena didžiausių baldų įmonių šalyje, įkurta 1890 metais, turinti senas baldų gamybos tradicijas. Tai ir didžiausia pramonės įmonė šilutėje, išsidėsčiusi šilutės miesto vakarinėje dalyje ir užimanti 17,0255 ha plotą. 1958 metais buvo įkurtas baldų gamybos cechas, kuriame pradėti gaminti pirmieji nesudėtingi baldai – virtuvės komplektai. 1992 metais įmonė buvo reorganizuota į akcinę bendrovę šilutės baldai . 1998 m. Įdiegus kokybės valdymo sistemą, atitinkančią tarptautinio iso 9001 standarto reikalavimus, įmonė gali laiku ir kokybiškai atlikti įvairios apimties vidaus bei užsienio partnerių užsakymus. Gamykla, turinti platų prekių asortimentą ir daug vidinių galimybių.

Prekės ženklo kūrimas. (2010 m. Gruodžio 02 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekes-zenklo-kurimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 08:55