Prekės ženklo „Magnetiniai padėklai“ įvedimas į rinką


Verslo kursinis darbas. Įvadas. Idėjos generavimas. Idėjos atrinkimas. Idėjos tikrinimas. Rinkodaros strategijos parengimas. Aplinkos veiksnių įvertinimas. Pest analizė. Ssgg analizė. Konkurentų analizavimas. Prekės gamybos/pirkimo, paslaugos teikimo galimybių analizė. Naujos prekės kainos apskaičiavimo politika. Kainodara. Prekės sukūrimas. Bandomoji rinkodara. Prekės įvedimas į rinką. Rėmimas. Paskirstymas. Reklama. Rinkodaros valdymo modelis. Išvados. Summary. Literatūra. Priedai.


Šiuolaikinis pasaulis pilnas naujovių. Kiekvieną dieną yra sukuriama nauja prekė ar paslauga, siekiant palengvinti kasdieninį mūsų gyvenimą. Šiandieninėje visuomenėje viskas keičiasi greitai bei labai dideliais tempais. Atsiranda naujos technologijos, nauji produktai, nenuspėjami klientų reikalavimai, finansavimo galimybės, nauji darbuotojų poreikiai, kurie sukelia perversmą.

Naujos prekės kūrimas prasideda nuo idėjos. Turint omeny naujų prekių kūrimą, svarbiausia suvokti prekės naujumą. Jei vartotojas niekada gyvenime nėra susidūręs su tokia, ar į ją panašia preke, ją galima vadinti nauja. Idėja naujai prekei kurti dažniausiai kyla susiduriant su problema ir ieškant būdų ją išspręsti.

Vienas iš pagrindinių žmogaus poreikių yra maistas. Šių laikų vartotojai, kurių pajamos yra vidutinės arba didelės, dažniau renkasi ne maisto gaminimą namuose, o valgymą viešosiose maitinimo įstaigose. Taip pat dažnai jose lankosi tie vartotojai, kurie nuolat skuba ir/arba nenori eikvoti savo laiko patys gamindami maistą. Vartotojai turi galimybę užsisakyti maisto į namus, bet maitinimo įstaigos jų požiūriu turi privalumą – gražią aplinką bei malonų aptarnavimą.

Šiuolaikiniame pasaulyje yra daug vietų, kuriose vartotojas gali užsisakyti jau pagaminto maisto. Kiekvienas maitinimo įstaigos lankytojas nori greito bei malonaus aptarnavimo, bet ne kiekvienos maitinimo įstaigos darbuotojas gali suteikti tai vartotojui. Norint pagreitinti padavėjų darbą reikia rasti būdą, kuris padėtų tai padaryti.

Padavėjų užduotis – užtikrinti, kad užsakymas sėkmingai pasiektų vartotoją. Neretai pasitaiko atvejų, kad vienu metu nešant didelį kiekį užsakytų patiekalų, o ypač gėrimų, padavėjas susiduria su problemomis. Dažniausia problema yra skysčių išliejimas ar išmetimas ant žemės, kadangi padėklo turinys nestabiliai laikosi ant jo. Dėl to nukenčia ir darbuotojas ir vartotojas. Padavėjui tenka atlyginti už padarytą žalą, dėl to pablogėja jo nuotaika, bei aptarnavimo lygis. Vartotojo atžvilgiu reikia ilgiau laukti, kol užsakymas bus paruoštas iš naujo.

Įvykus tokioms situacijoms darbas tampa neefektyvus, dėl to buvo sugalvota išeitis – „Magnetiniai padėklai“. Naujoji prekė būtų naudinga tiek vartotojams, tiek maitinimo įstaigų darbuotojams, naudojantiems padėklus. „Magnetinių padėklų“ veikimo principas labai paprastas. Pačiame padėkle yra integruotas magnetas, kuris traukia skysčių indus. Šių indų apatinėje dalyje pritvirtinta metalo detalė, kuri sąveikauja su magnetu esančiu padėkle. Šia nauja preke tikimasi padidinti darbo efektyvumą, palengvinti padavėjų darbą bei sumažinti vartotojų laukimo laiką ir nemalonių situacijų skaičių. „Magnetiniai padėklai“ nuo įprastų padėklų skirsis tuo, kad jais naudojantis nebekils grėsmių išlieti skysčius ir padėklo turinys stabiliai stovės ant padėklo, bei atsiras galimybė greičiau aptarnauti klientus.

Kadangi jau senai yra įprasta naudoti paprastus padėklus, susidomėjimas naujaisiais „Magnetiniais padėklais“ gali būti nedidelis. Naujoji prekė gali pasirodyti per brangi ar išvis nereikalinga, kadangi maitinimo įstaigos sėkmingai dirba ir su paprastais padėklais.

Tačiau, jei naujoji prekė bus itin paklausi ir visiškai pakeis jau esamas, ateityje galima būtų modifikuoti prekę dar labiau. Sustiprinti indų trauką prie padėklų, naudojant galingesnius magnetus. Be to, mūsų siūlomi padėklai gali būti gaminami įvairių spalvų ar formų, stengiantis prisitaikyti prie restorano ar kavinės interjero (žiūrėti 1 priedą).

Prie mikroaplinkos priskiriami pirkėjai, konkurentai, pardavimų tarpininkia bei pagalbininkai ir tiekėjai.

Įmonė turi tirti aplinkos veiksnius ir, atsižvelgdama į juos, priimti ir įgyvendinti rinkodaros sprendimus.

Makroaplinkos aplinkos tyrimas suteikia galimybę išsiaiškinti aplinkos veiksnius, kurie gali įtakoti įmonės veiklą bei paveikti naujos prekės įvedimą į rinką. Išanalizuojami teigiami bei neigiami, politinių, ekonominių, socialinių-kultūrinių bei technologijų ir mokslo, veiksniai.

1. Reguliuojantys įmonių steigimą, jų vidaus veiklą ir likvidavimą. Įmonę UAB „Magnetukas“ įtakoja šie įstatymai: LR Akcinių bendrovių įstatymas, Prekybos įstatymas, Civilinis kodeksas bei Darbo kodeksas.

2. Reguliuojantys atskiras marketingo sritis. LR Prekių ir paslaugų ženklų įstatymas, LR Kainų įstatymas, LR Prekių ženklinimo taisyklės.

3. Reguliuojantys įmonės santykius su pirkėjais, partneriais ir konkurentais. Įmonei daro įtaką šie įstatymai: LR Vartotojų teisių apsaugos įstatymas, LR Konkurencijos įstatymas, LR Mažmeninės prekybos taisyklės, LR Prekių, paslaugų ir darbų pirkimo taisyklės.

  • Verslas Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • 30 puslapių (4041 žodis)
  • Kolegija
  • Verslo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 233 KB
  • Prekės ženklo „Magnetiniai padėklai“ įvedimas į rinką
    10 - 5 balsai (-ų)
Prekės ženklo „Magnetiniai padėklai“ įvedimas į rinką. (2015 m. Gegužės 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekes-zenklo-magnetiniai-padeklai-ivedimas-i-rinka.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 22:35