Prekės ženklo MAXIMA įvaizdis vartotojų nuomonių analizė


Maxima prekes zenklas. Zinomumo didinimas apklausa. Prekes zenklas maxima. Prekes zenklo ivaizdis. Isanalizuotas prekes zenklo ivaizdis.

Vadybos kursinis darbas. Prekės ženklo „maxima“ įvaizdis: vartotojų nuomonių analizė. Įvadas. Prekės ženklo samprata ir aspektai. Prekės ženklo valdymas. Prekės ženklo įvaizdis. Maxima prekės ženklo įvaizdžio analizė. Išvados. Literatūros sąrašas:.


Problemos apibūdinimas. Geras įvaizdis kuria gerą reputaciją, pritraukia ir išsaugo potencialius klientus. Prekybos tinklo „MAXIMA“ įvaizdis – apie viską pagalvota, orientuotas į kiekvieną klientą. Tik kaip vartotojai vertina tokį įvaizdį? Galime iškelti tokį probleminį klausymą: ar „MAXIMA“ įvaizdis atitinka pirkėjų lūkesčius?

Tyrimo objektas - prekės ženklo „MAXIMA“ įvaizdis.

Tyrimo tikslas – remiantis vartotojų nuomonėmis, ištirti prekės ženklo „MAXIMA“įvaizdį.

Tyrimo uždavinai:

1.Išanalizuoti teorinius prekės ženklo įvaizdžio aspektus ir išskirti pagrindinius elementus, formuojančius prekės ženklo įvaizdį.

2.Parengus tyrimo instrumentą, atlikti prekės ženklo „MAXIMA“ įvaizdžio analizę.

3.Remiantis vartotojų nuomonių tyrimais, išskirti pagrindinius prekės ženklo „MAXIMA“ įvaizdžio veiksnius.

Tyrimo metodai:

Mokslinės ir publicistinės literatūros analizė;

Empirinio tyrimo – vartotojų apklausa naudojant interviu, gautų duomenų analizė ir apibendrinimas.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2013 m.
  • 12 puslapių (2922 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 35 KB
  • Prekės ženklo MAXIMA įvaizdis vartotojų nuomonių analizė
    10 - 3 balsai (-ų)
Prekės ženklo MAXIMA įvaizdis vartotojų nuomonių analizė. (2013 m. Balandžio 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekes-zenklo-maxima-ivaizdis-vartotoju-nuomoniu-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 17:44