Prekės ženklo reikšmė kavos produktų vartotojams


Ekonomikos bakalauro darbas. Įvadas. Prekės ženklo samprata ir funkcijos teoriniu aspektu. Prekės ženklo apibrėžimas ir jo reikšmė. Prekės ženklo identifikavimo būdai. Prekės ženklo funkcijos. Prekės ženklo vertė ir jos valdymas. Prekės ženklo vertės valdymo sėkmės ir nesėkmės principai. Prekės ženklo reikšmės ir jo įtakos renkantis produktą/ sprendimo priėmimui pirkti produktą tyrimo analizė. Tyrimų metodikos pagrindimas. Analizuojamų kavos prekės ženklų apžvalga. Vartotojų požiūrio į kavos prekės ženklus analizė anketinės apklausos tyrimo rezultatai. Išvados. Rekomendacijos. Literatūra. Priedai.


Tyrimo problema: Šiame bakalauro darbe nagrinėsime Lietuvos rinkoje dominuojančius kavos prekės ženklus, kadangi paskutinis panašus tyrimas atliktas ir šiuo metu nėra aiškiai išsiskiriančio lyderio kavos produktų rinkoje. Esminio probleminio klausimo formuluotė būtų: Ar turi prekės ženklas reikšmės kavos pasirinkimui?

Darbo objektas – prekinės ženklo reikšmė kavos produktų vartotojams.

Darbo tikslas – įvertinti kavos vartotojų pasirinkimą prekės ženklo atžvilgiu.

Darbo uždaviniai:

•Apžvelgti prekės ženklui svarbiausius teorinius aspektus.

•Aptarti prekės ženklo vetės valdymo teorinius pagrindus.

•Nustatyti prekės ženklo komponentus ir jų reikšmę renkantis produktus.

•Identifikuoti pagrindinius kriterijus lemiančius produkto pasirinkimą

•Ištirti kokią reikšmę kavos pirkimo sprendimo procese užima prekės ženklas

Prekės ženklo reikšmė kavos produktų vartotojams. (2014 m. Lapkričio 02 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekes-zenklo-reiksme-kavos-produktu-vartotojams.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 00:31