Prekės ženklo reklama


Vadybos kursinis darbas. Prekės ženklo reklaminė kampanija. Kampanijos strategija. Užduotys. Kryptys. Tikslai ir užduotys. Veiklos kryptys. Reklaminė veikla ir marketingo komunikacijos. Reklaminės kampanijos vertinimas. Išvados ir pasiūlymai.


Pagrindinė „Hummel“ veikla yra bendradarbiavimas su įvairių sporto šakų atstovais, komandomis, bei pavieniais sportininkais. Įmonė yra socialiai atsakinga, bei dalyvauja įvairiuose projektuose padedant organizuoti sporto renginius neturtingose ar karo nuniokotose šalyse. „Hummel“ ženklo išskirtinis bruožas yra tai, kad jie per tiek metų nepakeitė pagrindinių produkcijos bruožų, tiesiog juos pritaiko prie šių dienų madų. Įmonės vadovai teigia, kad sportas jiems yra daugiau nei fizinis aktyvus, tai universali kalba leidžianti panaikinti skirtumus tarp politikos, kultūros, religijos ar įsitikinimų.

„Hummel“ yra įmonė, kuri savo verslo santykius grindžia pasitikėjimu, bei familiarumu. Palaikydami glaudžius santykius su kiekvienu savo partneriu ar klientu. Įmonės tikslas yra bendradarbiavimas su komandomis ir žmonėmis kurių tikslas yra dirbti komandoje su gera energija, bei dvasia.

„Hummel“ savo vartotojams skiria ypatingai didelį dėmesį, nesvarbu tai partnerinė įmonė, ar pavienis asmuo. Įmonė savo pirkėjams siūlo labai platų asortimentą, tai leidžia aprėpti didžiąją dalį vartotojų segmentų. Todėl produkcijos pirkėjai yra labai įvairūs. Įmonė siekdama padidinti savo vartotojų ratą siūlo įvairias akcijas, nuolaidas, bei žaidimus. Keletą kartų per metus išleidžiama nauja prekių kolekcija. Įmonė siekia savo vartotojams teikti tik aukščiausios kokybės prekės, o tai leidžia pritraukti naujų pirkėjų.

Įmonė reguliariai atlieka vartotojų poreikių analizes, kas leidžia tolygiai didinti pardavimus. Kadangi įmonė kuria naujas kolekcijas prie savito prekės ženklo stiliaus prijungdama šių dienų madų tendencijas, prekės ženklas stipriai populiarėja visame pasaulyje ir vartotojų skaičius tendencingai didėja.

Dabartinė Lietuvos rinka yra tiesiog perpildyta, pasiūla yra didžiulė visose sferose. „Hummel“ prekės ženklas, kaip ir visos prekės turi daug konkurentų, Pagrindiniai iš jų yra visiems puikiai žinomi grasūs prekiniai ženklai tokie kaip: „Adidas“, „Nike“, „Puma“, „Audimas“ ir t.t. Norėdamas išsiskirti „Hummel“ labai didelį dėmesį skiria autentiškumui ir kokybei. Tačiau, nors ir „Hummel“ kuriamos produkcijos kaina yra žemesnė, nei kitų žinomų prekės ženklų, konkurentų produkcija yra perkama kur kas didesniais kiekiais. Ir veiksniai įtakojantys tokį vartotojų pasirinkimą yra labai įvairūs.

Pagrindiniai „Hummel“ konkurentai Lietuvoje yra parduotuvių tinklai „Sportland“, „Winner Sport“, bei „Audimas“. Pirmieji du paminėti yra didžiausi konkurentai, kadangi šie parduotuvių tinklai bendradarbiauja su visais pasaulyje labiausiai žinomais sporto aprangos, inventoriaus, bei laisvalaikio prekių ženklais („Adidas“, „Nike“, „Puma“ ir t.t), kas jiems leidžia aprėpti didžiausią vartotojų segmentą. Nors šiose parduotuvėse panašių prekių kainos yra gerokai aukštesnės nei „Hummel“ prekių, tačiau jos yra populiarios visame pasaulyje ir tai joms leidžia sukurti ypatingai sunkias sąlygas „Hummel“ prekės ženklui sėkmingai didinti savo populiarumą Lietuvoje. „Audimas“ turi savo vartotojų segmentą, kurie vertina Lietuvišką produkciją, ir jiems tai leidžia sėkmingai vykdyti savo pardavimus.

Prekės ženklo reklama. (2015 m. Balandžio 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekes-zenklo-reklama.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 14:44