Prekės ženklo reklamos komunikacinio poveikio vertinimas Vilkyškių pieninė


Ekonomikos kursinis darbas. Situacijos analizė ir problemos identifikavimas. Įmonės charakteristika. Produktų asortimentas. Įmonės produktų vartotojų charakteristika. Įmonės konkurentai. Pagrindiniai įmonės finansiniai rodikliai ir jų dinamika. Įmonės reklama. Problemos identifikavimas. Tyrimo metodika. Tyrimo problema, tikslas, uždaviniai ir hipotezės. Tyrimo metodai. Tyrimo instrumentas. Tyrimo imties dydis ir atrankos procedūra. Duomenų rinkimo bei apdorojimo procedūros. Duomenų analizė ir interpretavimas. Išvados ir rekomendacijos. Literatūros sąrašas. Priedai.


Investicijos į rinkodarą pasireiškė padidėjusiu prekės ženklo žinomumu, ūgtelėjusiais pardavimais todėl norime išanalizuoti kokį poveikį Vilkyškių pieninės prekės ženklui daro jo skirtingos reklamos.

Darbo tikslas: įvertinti „Vilkyškių pieninės“ prekės ženklo reklamos komunikacinį poveikį.

Uždaviniai:

Aptarti įmonės charakteristikas bei naudojamas reklamas.

Identifikuoti tyrimo reikalaujančią problemą

Atlikti marketingo tyrimą identifikuotai problemai

Išanalizuoti tyrimo duomenis bei juos interpretuoti

Metodai: kiekybinis tyrimas.

  • Ekonomika Kursiniai darbai
  • 2014 m.
  • 28 puslapiai (3383 žodžiai)
  • Universitetas
  • Ekonomikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 3066 KB
  • Prekės ženklo reklamos komunikacinio poveikio vertinimas Vilkyškių pieninė
    10 - 4 balsai (-ų)
Prekės ženklo reklamos komunikacinio poveikio vertinimas Vilkyškių pieninė. (2014 m. Gegužės 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekes-zenklo-reklamos-komunikacinio-poveikio-vertinimas-vilkyskiu-pienine.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 00:05