Prekės ženklo strategija


Marketingo skaidrės. Gėlių salonas. Prekės ženklo strategija. Floravitas prekės ir paslaugos. Prekės ženklas. Konkurentai. Tikslinė auditorija. Pod’s & pop’s. Produkto populiarinimas. Prekės ženklo indentitetas. Misija - vizija. Prekės ženklo vertybės. Prekės ženklo elementai.


Vazoninės gėlės Skintos gėlės Smagios proginės dovanos Dirbtinės gėlės Gėlių sukomponavimas Gėlių pristatymas Galimybė užsakyti muzikantą Galimybė apmokėti PayPal’u.

Maksimaliai išnaudoti produkcijos ženklą reklamai ir informacijai platinti. Sukurti išskirtinį įmonės stilių. Įtraukti vartotojus į įvairius reklaminius renginius. Periodiškai pristatyti reklaminius lankstinukus, laiškus ir t.t. Kreiptis į rinką per tinklalapį ir reklaminius priedus, antraštes internete, el. Paštą. Naudotis tiesioginėmis ir kitomis pardavimą skatinančiomis priemonėmis, nuolaidomis, kuponais, prizais, suvenyrais, konkursais, žaidimais, loterijomis ir t.t.

Šią pasirinkta strategija bus siekiama, kad prekės ženklą pastebėtų ir vyrai ir moterys, siekiantys nustebinti savo artimą žmogų ar kolega,kai patys tam neturės laiko.

  • Marketingas Skaidrės
  • 2014 m.
  • 19 puslapių (263 žodžiai)
  • Marketingo skaidrės
  • MS PowerPoint 769 KB
  • Prekės ženklo strategija
    10 - 4 balsai (-ų)
Prekės ženklo strategija. (2014 m. Birželio 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekes-zenklo-strategija.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 01:14