Prekės ženklo „suskaldymas“: vizualinio identiteto elementų įtaka prekės ženklo atpažįstamumui


Marketingo magistro darbas. Prekės ženklo „suskaldymas“ vizualinio identiteto elementų įtaka prekės ženklo atpažįstamumui. Santrauka. Abstract. Pagrindinės darbo sąvokos ir terminai. Įvadas. Spausdintinėje reklamoje naudojamų vizualinio identiteto elementų teorinė analizė. Prekės ženklo esmė. Prekės ženklo identitetas. Vizualinis prekės ženklo identitetas. Vizualinio prekės ženklo identiteto elementai. Vizualinio identiteto komunikacija. Spausdintinės reklamos ypatumai. Vizualinio identiteto elementų, formuojančių prekės ženklo atpažįstamumą, tyrimas. Reklamos turinio tyrimas. Spausdintinio leidinio pasirinkimo pagrindimas. Tikslinės grupės diskusijos rezultatai. Eksperimentinio tyrimo eiga ir metodologija. Eksperimento rezultatų analizė. Vizualinio identiteto elementų, darančių įtaką prekės ženklo atpažįstamumui, modelis. Modelio sudarymo prielaidos. Vizualinio identiteto elementų, įtakojančių prekės ženklo atpažįstamumą, naudojimo modelis. Išvados ir rekomendacijos. Literatūros sąrašas. Priedai.

  • Marketingas Magistro darbai
  • 2014 m.
  • 91 puslapis
  • Marketingo magistro darbai
  • Adobe PDF 3289 KB
  • Prekės ženklo „suskaldymas“: vizualinio identiteto elementų įtaka prekės ženklo atpažįstamumui
    10 - 3 balsai (-ų)
Prekės ženklo „suskaldymas“: vizualinio identiteto elementų įtaka prekės ženklo atpažįstamumui. (2014 m. Gegužės 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekes-zenklo-suskaldymas-vizualinio-identiteto-elementu-itaka-prekes-zenklo-atpazistamumui.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 02:15