Prekės ženklo svarba automobilių prekyboje


Vadybos kursinis darbas. Prekės ženklo svarba automobilių prekyboje. M. „Interbrand“ reitingas. Prabangos prekių ženklai. Didžiausi pasaulio automobilių gamintojai. Rekomendacijų įtaka prekinių ženklų pasirinkimui. Prekės ženklo sąvokos analizė. Naudota literatūra.


Tai puikiai įrodo pavyzdys su „Toyota“ ir „Maybach“ prekės ženklais. „Toyota“ prekės ženklas žinomas, jis turi savo vertę, todėl pirkėjai už jį pasiruošę mokėti daug daugiau pinigų nei už „Maybach“ prekės ženklo automobilį, kuris bent jau tarp Lietuvos gyventojų nėra toks paplitęs ir žinomas.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2014 m.
  • 8 puslapiai (1939 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 23 KB
  • Prekės ženklo svarba automobilių prekyboje
    10 - 3 balsai (-ų)
Prekės ženklo svarba automobilių prekyboje. (2014 m. Spalio 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekes-zenklo-svarba-automobiliu-prekyboje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 14:23