Prekės ženklo valdymas


Vadybos kursinis darbas. Įvadas. Prekės ženklo valdymas. Prekės ženklas. Prekės ženklo valdymas. Prekės ženklo valdymas jo gyvavimo ciklo stadijoje. Uab „Palink“ prekių ženklai ir jų valdymas. Trumpa įmonės charakteristika. Uab „Palink“ prekių ženklai. Iki prekės ženklo valdymo tyrimas. Tyrimo metodika. IKI prekės ženklo tyrimo rezultatai ir analizė. Išvados. Literatūra ir informacinaii šaltiniai. Priedai.


Darbo problema. Intensyvios konkurencijos, ekonominių bei politinių pokyčių sąlygomis kinta ir vartotojų poreikiai. Įmonės vis dažniau turi ne tik išlaikyti unikalumą, kurio negalima imituoti ar pakartoti. Būtent tai verčia įmones plėtoti prekės ženklo koncepciją, kurios pagrindas yra prekės ženklo valdymas.

Darbo objektas – prekės ženklo valdymas UAB „Palink“ įmonėje.

Darbo tikslas – išanalizuoti UAB „Palink“ prekės ženklus, ištirti IKI prekės ženklo valdymą.

Darbo uždaviniai:

1.Apibrėžti, kas yra prekės ženklas, aptarti prekės ženklo valdymo teorinius aspektus;

2.Apžvelgti UAB „Palink“ prekinius ženklus;

3.Atlikti anketinę apklausą ir išanalizuoti IKI prekės ženklo žinomumą, siekiant išsiaiškinti jo valdymo tinkamumą.

Prekės ženklo valdymas. (2014 m. Spalio 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekes-zenklo-valdymas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 17:34