Prekės ženklo vertė vartotojui


Vadybos kursinis darbas. Įvadas. Prekės ženklo vertės vartotojui samprata. Prekės ženklo samprata. Prekės ženklo vertė vartotojui. Mineralinio vandens „Rasa” prekės ženklo vertė vartotojams. Mineralinio vandens prekės ženklai Lietuvoje. Mineralinio vandens „Rasa“ prekės ženklas. Mineralinio vandens prekės ženklo „Rasa” vertės vartotojams tyrimas. Prekės ženklo „Rasa“ vertės vartotojams tyrimo aprašymas. Tyrimo rezultatų analizė. Išvados ir pasiūlymai. Literatūra. Priedas.


Aktualumas. Šiuolaikinės konkurencinės kovos sąlygomis siekiant išlikti ir lyderiauti rinkoje ypač svarbu pažinti savo vartotojus ir žinoti, kokiomis priemonėmis įmanoma juos įtikinti pirkti prekę ar paslaugą. Siekiant sužinoti kaip vartotojai vertina įvairias prekes ar paslaugas būtina nuolat atlikti vartotojų elgsenos tyrimus ir operatyviai bei lanksčiai reaguoti į vartotojų požiūrio pokyčius.

Darbo objektas: mineralinio vandens “Rasa” prekės ženklo vertė vartotojui.

Darbo tikslas – atskleisti kokią vertę vartotojams turi

Darbo uždaviniai:

1.Teoriškai išnagrinėti prekės ženklo vertę vartotojams.

2.Empiriškai ištirti mineralinio vandens „Rasa“ prekės ženklo vertę vartotojams.

Darbo metodai:

1.Mokslinės literatūros analizė.

2.Antrinių šaltinių analizė.

3.Anketinė apklausa.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2013 m.
  • 26 puslapiai (5530 žodžių)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 571 KB
  • Prekės ženklo vertė vartotojui
    10 - 3 balsai (-ų)
Prekės ženklo vertė vartotojui. (2013 m. Spalio 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekes-zenklo-verte-vartotojui.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 20:19