Prekės ženklo vertės kūrimas


Marketingo skaidrės.

Prekės ženklo vertės kūrimas. Prekės ženklo vertės. Trys pagrindiniai veiksniai kuriantys prekės ženklo vertę Prekės ženklo atributų pasirinkimas. Prekės ženklo atributų pasirinkimo kriterijai. Įsimenamas Prasmingas Patraukiantis Prekės ženklui apsaugoti Perkeliamas Pritaikomas Apsaugomas. Prekės ženklo vertės vertinimas. Yra dvi pagrindinės prekės ženklo vertės vertinimo teorijos netiesioginis. Prekės ženklo vertės valdymas. Efektyviam prekės ženklo vertės valdymui būtinas strateginis požiūris į marketingo sprendimus. Prekės ženklo strategijos. Individualus prekės ženklas Bendras šeimos prekės ženklas Skirtingos prekių ženklų šeimos Dvigubas prekės ženklas. Prekės ženklo išplėtimas. Prekės ženklas yra didžiausias įmonės turtas. Išvados. Prekių ženklai vartotojams ir įmonėms teikia daug naudos.


Prekės ženklo vertės kūrimas; Prekės ženklo vertės vertinimas; Prekės ženklo vertės valdymas; Prekės ženklo strategijos; Prekės ženklo išplėtimas; Išvados.

Trys pagrindiniai veiksniai kuriantys prekės ženklo vertę: Prekės ženklo atributų pasirinkimas; Su prekės ženklų susiję marketingo sprendimai; Antrinės netiesiogiai susijusios su prekės ženklų asociacijos, siejamos su kitais objektais.

Įsimenamas Prasmingas Patraukiantis Prekės ženklui apsaugoti: Perkeliamas Pritaikomas Apsaugomas.

Yra dvi pagrindinės prekės ženklo vertės vertinimo teorijos: netiesioginis; tiesioginis; Prekės ženklo tyrimai - tai nuolatinis informacijos rinkimas iš vartotojų.

  • Marketingas Skaidrės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • Edvinas
  • 10 puslapių (236 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo skaidrės
  • MS PowerPoint 221 KB
  • Prekės ženklo vertės kūrimas
    10 - 3 balsai (-ų)
Prekės ženklo vertės kūrimas. (2016 m. Gruodžio 13 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekes-zenklo-vertes-kurimas.html Peržiūrėta 2017 m. Gruodžio 18 d. 03:36