Prekės ženklų aktyvumas socialiniuose tinkluose analizė ir rekomendacijos


Marketingo namų darbas. Prekės ženklų aktyvumas socialiniuose tinkluose.


DADU yra puikiai Lietuvoje žinomas prekės ženklas, gaminantis ledus. Bendrovės „Publicum Media“ 2015m. duomenimis, „Dadu“ prekinis ženklas – žinomiausias ledų grupės ženklas Lietuvoje, jį žino 52% vartotojų. SNICKERS jau kelis dešimtmečius, nuolatos užimantis pasaulyje geriausiai žinomų prekės ženklų poziciją. Abu prekės ženklai užsiima komunikacija socialiniuose tinkluose. Žinoma, lyginant lietuvišką prekės ženklą ir tarptautinį, akivaizdu, kad tarptautinis prekės ženklas socialinėms medijoms skiria kelis šimtus kartų daugiau dėmesio, kadangi tam užtenka pakankamai lėšų ir tai yra geriausias būdas nuolatos vyrauti vartotojų akiratyje globaliu mastu. Dadu ledų aktyvumas, deja, apsiriboja tik komunikacija facebook platformoje. Taip pat, yra sukurta youtube paskyra, tačiau joje tik vienas vienintelis filmukas, įkeltas prieš du metus ir sulaukęs tik 187 peržiūrų. Tuo tarpu Snickers yra prekės ženklas nuolatos aktyvus facebook‘e, youtube, twitter bei turintis google+ paskyrą, kuri nėra atnaujinama. Kalbant apie Dadu komunikaciją ir aktyvumą facebook‘e, galima teigti, jog dadu nuo 2014 metų birželio mėnesio atkreipė dėmesį į socialinių medijų svarbą prekės ženklui. Jie akivaizdžiai pakeitė savo įvaizdį. Pakeisti ir suvienodinti facebook post‘ų dizainai bei turinys, pasitelktos ryškios, akį traukiančios ir gana lengvai atpažįstamos iliustracijos. Dėja, post‘ai visi vienodi ir ilgainiui tampa nuobodūs. Vyksta nuolatinis komunikavimas su savo vartotojais, o ne tiesiog informacijos skelbimas. Kiekvienas post‘as yra bandymas komunikuoti su auditorija ir nebūtinai tema, susijusia su ledais ar apskritai maistu.

  • Marketingas Namų darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 4 puslapiai (1331 žodis)
  • Marketingo namų darbai
  • Microsoft Word 19 KB
  • Prekės ženklų aktyvumas socialiniuose tinkluose analizė ir rekomendacijos
    10 - 9 balsai (-ų)
Prekės ženklų aktyvumas socialiniuose tinkluose analizė ir rekomendacijos. (2015 m. Lapkričio 02 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekes-zenklu-aktyvumas-socialiniuose-tinkluose-analize-ir-rekomendacijos.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 16:27