Prekinio Ženklo analizė


Marketingo projektas.

Įvadas. Prekės ženklo diki rinkodaros analizė. Išvados. Literatūra.


Projektiniame darbe yra analizuojama rankų darbo papuošalų rinka bei atlikta prekinio ženklo „DIKI“ rinkodaros analizė. Šis projektinis darbas yra taikomojo pobūdžio. Projektinio darbo metu teorinės rinkodaros žinios yra pritaikomos konkrečiam prekiniam ženklui. Darbo eigoje analizuojama ne tik rinka, kurioje funkcionuos DIKI, klientų poreikiai, tačiau nustatomas kliento prototipas bei atliekama įmonės veiklos analizė bei rinkodaros sprendimai.

Prekinis ženklas DIKI yra naujas rinkoje. Jis atstovauja rankų darbo papuošalus. Rinkodaros sistema yra „nuosekli rinkodaros sprendimų visuma, kuriais esama situacija keičiama į pageidautiną būseną“ (3). Kadangi visų rinkodaros veiksmų centras yra vartotojas ir jo poreikiai, DIKI prekinio ženklo įkūrėjai atlieka rinkodaros analizę ir atlieka sprendimus, susijusius su siūlomomis prekėmis ir jų kainomis. Šie sprendimai vadinami rinkodaros kompleksu. Rinkodaros kompleksas yra apibrėžiamas kaip „visuma tarpusavyje susijusių veiksmų ir sprendimų, leidžiančių patenkinti vartotojų poreikius ir pasiekti įmonės rinkodaros tikslus“ (3).

Prekinio ženklo „DIKI“ rankų darbo papuošalai (auskarai, apyrankės, kaklo papuošalai). Prekės aukštesnės kokybės, gaminamos iš tvaresnių medžiagų. Prekės ženklas yra naujas rinkoje, turintis savo logotipą bei kuriamų papuošalų koncepciją. DIKI rankų darbo papuošalai planuojama bus konkurencingi rinkoje bei pateiks platų asortimentą. Prekės gyvavimo ciklas bus ganėtinai trumpas nes tai vienetiniai papuošalai, kurie nesikartos, bus kuriami vis nauji.

Sąnaudos yra vertintos skaičiuojant priemones reikalingas rankų darbo papuošalų gamybai. Kaina bus pritaikyta konkurencinga, atitinkanti rinkoje esančias panašias prekes, numatyta nustatyti visiems prieinamą (vidutinė).

Rinkodaros koncepcijos esmė yra įmonei orientuotis į vartotojų poreikius. DIKI prekinis ženklas parinko dvigubą rinkodaros orientaciją. Pirmoji yra prekės. Ši orientacija buvo parinkta nes manoma, jog DIKI klientas bus palankus išskirtinei, savitumą turinčiai prekei, pasižymės geresne kokybe nei konkurentų siūlomos bei pardavimai didės skatinant vartotojus pirkti prekes.

Antroji rinkodaros orientacija buvo pasirinkta pardavimo. Ši orientacija buvo pasirinkta todėl, kad prekė yra nauja rinkoje. Prekinis ženklas dar nėra žinomas bei turintis savo lojalius klientus. Tam reikalingos pastangos parduoti prekę. Buvo nutarta jog DIKI prekinis ženklas orientuosis į vartotojų skatinimą, kas eigoje padidins kiekį parduodamų prekių.

Nuo 301 € iki 400 €

Tikslinė rankų darbo papuošalų DIKI rinka: Dirbančios moterys, kurių mėnesinės pajamos vyrauja tarp 601 € ir 700 € bei yra 26-30 metų.

Kadangi tikslinė DIKI rinka yra apibrėžta kaip moterys, gaunančios vidutines ar didesnes pajamas, socialinė klientų padėtis lems pardavimus. DIKI prekinis ženklas yra orientuotas į geresnę nei vidutinė rinkoje siūloma kokybė. Kadangi socialinė grupė turi įtakos pirkimo įpročiams, DIKI tenkins geresnės kokybės prekių poreikį.

  • Marketingas Projektai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 17 puslapių (2614 žodžių)
  • Kolegija
  • Marketingo projektai
  • Microsoft Word 320 KB
  • Prekinio Ženklo analizė
    10 - 7 balsai (-ų)
Prekinio Ženklo analizė. (2016 m. Balandžio 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekinio-zenklo-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 14:15