Prekinio ženklo kūrimo strategijos ir jų įgyvendinimas


Prekes zenklo kurimo strategija. Prekes kurimo strategijos. Prekes zenklo valdymas. Kas yra prekes zenklo strategija. Prekinio zenklo karunos istorija. Karuna prekinis zenklas. Prekiniai zenklai kusiniai. Ruta strategijos. Urbanskiene prekes zenklo valdymas knyga. Prekių ženklai ir jų kūrimas.

Ekonomikos kursinis darbas. Prekinio ženklo kūrimo strategijos ir jų įgyvendinimas. Įvadas. Informacinių šaltinių apžvalga. Prekės ženklas: teoriniai aspektai. Prekinio ženklo atsiradimo istorija. Prekės ženklo kūrimo procesas. Prekinio ženklo strategija. Praktinė užduotis. Prekės ženklas „Karūna“. "Karūna“ produkto analizė. Rėmimas. Išvados. Literatūra.


Rvv04m studentė julija vaišner.

Dėstytojas prekės ženklas – pavadinimas, simbolis, dizainas, išskirtinis spalvingumas, tam tikras elementų išdėstymas ar kita prekės identifikavimo informacija. Prekės ženklo įtaka versle didelė, nes geras prekės ženklas gali žymiai padidinti jos gaunamas pajamas, o šios dalys tampriai susietos tarpusavyje, nes be vienos kurios nenagrinėjimo, būtų sunku visapusiškai išanalizuoti temą. Darbe buvo panaudota teorinė-bendramokslinė medžiaga iš literatūros bei interneto šaltinių ir stapie prekės ženklus yra gan nemažai informacijos. Yra daug išleistų knygų ir straipsnių šia tema. Bene išsamiausiai apie prekės ženklų kūrimą Lietuvių kalba rašo rūta urbanskienė, rimgailė vaitkienė knygoje prekės ženklo valdymas , taip pat wally olins on brand prekės ženklas . Netgi internete yra pateikiama nemažai straipsnių apie prekės ženklus.

šiame darbe naudotasi informaciniais šaltinais: Lietuvos autorių knniekas nežino, kas sukūrė pirmąjį prekės ženklą. Tačiau nuo senų laikų žmonės naudojo ženklus įvairiems tikslams. Pavyzdžiui, kinijoje jau 5000 m. Pr. M. E žiesdavo molinius indus, ant kurių įspaudavo imperatoriaus ir gamintojo vardus, prekės pagaminimo vietą.

Artimuosiuose rytuose buvo rasti statyboms naudoti ženklais pažymėti akmenys, kurių amžius siekia maždaug 3500 m. Pr. M. E. Senovės egiptiečiai, graikai, romėnai ženklino pačius įvairiausius daiktus, pavyzdžiui, gaminius iš molio ir plytas. Tokie ženklai identifikuodavo ne tik gamintoją, bet ir kokybę- pagal ženklinimą buvo galima rasti kaltininką, kuris pagamino nelabai geros kokybės gaminį.

Viduramžiais ženklus plačiai naudojo amatininkų gildijos. Vieni iš pirmųjų savo prekes pradėjo ženklinti varpininkai. Vėliau popieriaus gamintojai , kurie naudojo specialius vandens ženklus, leidžiančius nustatyti , kas pagamino kiekvieną popieriaus lapą.

Patys pirmieji prekių ženklai, kaip taisyklė, buvo vaizdiniai, nes daugelis žmonių tuo metu nemokėjo skaityti. Žodiniai ženklai atsirado veliau, tačiau mūsų laikais tokie ženkali sudaro didesniąją dalį. Iš pradžių, žodiniai ženklai daugiausiai buvo sudaryti iš gamintojų arba kompanijų vadovų asmenvardžių. Tačiau asmenvardžių ėmė trūkti, dėl jų susuginčydavo giminaičiai arba bendravardžiai. Tada imta naudoti įvairius bendrinius žodžius, o vėliau- pradėta kurti naujus žodžius.

Sunku būtų nustatyti, kiek ženklų yra visame pasaulyje, jų skaičius nuolat didėja. Pavyzdžiui, jav ženklų kiekis per metus iki 2003m. Išaugo beveik dvigubai.

  • Ekonomika Kursiniai darbai
  • 2010 m.
  • 25 puslapiai (5005 žodžiai)
  • Kolegija
  • Ekonomikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 67 KB
  • Prekinio ženklo kūrimo strategijos ir jų įgyvendinimas
    10 - 1 balsai (-ų)
Prekinio ženklo kūrimo strategijos ir jų įgyvendinimas. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekinio-zenklo-kurimo-strategijos-ir-ju-igyvendinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 12:49