Prekinio ženklo Margarita reklamos kampanija


Vadybos kursinis darbas.

Temos aktualumas. Temos problema. Darbo uždaviniai. Prekės ženklo pagrindimas. Įmonės vizija. Įmonės misija. Valdymo struktūra. Makroaplinka ir mikroaplinka. Taigi įmonės makroaplinką sudaro. Įmonės mikroaplinką sudaro. Pagal demografinį požymį. Pagal geografinį požymį. Segmentuojant pagal įtakos grupes. Pagal psichografinį požymį. Kosmetikos „ Margarita “ vartotojų apibūdinimas. Kosmetikos „ Margarita “ vartotojų elgsenos tyrimas. Tyrimo metodas. Tyrimo rezultatų apibendrinimas. “ ar esate girdėjusi apie „ Margarita “ kosmetiką ?”. Pagal amžiaus grupes. Pagal pajamas. Kokią reikšmę turi lietuvišką kosmetiką „ Margarita “ Jūsų kasdieniniame gyvenime ? Prioritetai , lemiantys tiriamosios prekės pasirinkimą. Jūsų nuomonė apie „ Margarita “ kosmetikos prekių kainos ir kokybės santykį. Kokios kilmės šalies produkcijai teikiate pirmenybę ? Rinkos apibrėžimas. Prekės apibūdinimas. Veido kosmetika. Kūno kosmetika. Asmens higiena. Plaukų priežiūra. Prekės ženklas ir jo atributai , prekės ženklo strategija , pozicionavimas. Prekės ženklo Margarita pozicionavimo strategija. Reklamos strateginis planas reklamos strategija. Psichologinio poveikio metodas. Kūrybinė idėja. Reklamos priemonės. Nustatyta , kad žmogus geriausiai reaguoja ir suvokia spausdintą reklamą. Reklamos veiksmų planas. Kosmetikos „ Margarita “ vartotojų pritraukimo programos įgyvendinimo sąmata. Informacinių šaltinių sąrašas. Užduotis agentūrai.


Temos problema. Ar yra populiarus prekinis ženklas „Margarita” vartotojų tarpe palyginus su kitų gamintojų produkcija.

Tiklsas. Išanalizuoti prekės ženklo „Margarita“ įvedimo į rinką aspektus ir išsiaiškinti kokią vietą Lietuvos rinkoje užima šio prekės ženklo kosmetinės priemonės.

Darbo uždaviniai:

• Atlikti kosmetikos priemonių „Margarita“ rinkos strateginę analizę;

• Išanalizuoti pasirinkto prekės ženklo „Margarita“ rinkos situaciją Lietuvoje;

• Prekės ženklo „Margarita“ vartotojų analizė (atliekama anketinė vartotojų apklausa ir pateikiami gauti rezultatai);

Analizuojant prekės ženklo sampratos teorinius aspektus, reikėtų paminėti ir tai, kad prekės ženklas atlieka įvairias funkcijas, suteikdamas atitinkamą naudą įmonei ir prekės vartotojui. Prekės ženklas atlieka šias pagrindines funkcijas:

Vartotojui svarbios prekės ženklo funkcijos: prekių atrankos palengvinimas; kokybės užtikrinimas ir pirkimo rizikos sumažinimas; psichologinio pasitenkinimo suteikimas, simbolizuojant atitinkamą statusą.

Įmonei svarbios prekės ženklo funkcijos: pardavimų skatinimas, jei ženklas rinkoje pripažintas; naujų prekių įvedimo į rinką palengvinimas; rėmimo priemonių efektyvumo sustiprinimas; prekės gyvavimo ciklo pailginimas; pirkėjų lojalumo įmonei sustiprinimas; papildomos vertės prekei suteikimas; rinkos segmentavimo palengvinimas; finansinės naudos (turto) sukūrimas.

„Margarita“ prekinis ženklas priklauso UAB BIOK Laboratorijai. Šiuo metu įmonė valdo 4 prekės ženklus: Margarita, Rasa, Aras, Ecodenta, kuria ir gamina daugiau nei 170 skirtingų veido, kūno ir plaukų priežiūros bei burnos higienos priemonių. Įmonė aprėpia šias produktų kategorijas: veido kosmetikos priežiūros prekės (veido kremai, pieneliai, tonikai, makiažo valikliai ir kt.), kūno priežiūros priemonės (kūno kremai, dušo želės, anticeliulitiniai kremai, kūno pieneliai ir kt.) ir plaukų priežiūros priemonės (šampūnai, plaukų balzamai, kaukės ir kt.). Stengdamasi būti nuolat kuriančia laboratorija 2011m. spalio mėnesį rinkai pristatė dar vieną produktų kategoriją – pirmąją lietuvišką ekologišką dantų pastą „Ecodenta“.

Šiuo metu UAB BIOK Laboratotija bendradarbiauja su įmonėmis iš daugiau nei 10 šalių: Vokietija, Italija, Norvegija, Baltarusija, Gruzija, Serbija ir kt. Pagrindinė teikiama paslauga užsienio šalims - privačių prekės ženklų kosmetikos gamyba. Šiuo metu nuosavų prekės ženklų kosmetikos į užsienio šalis įmonė neeksportuoja.

UAB BIOK Laboratorija valdymo struktūra yra funkcinė. Struktūrą sudaro administracijos, buhalterijos, rinkodaros, naujų produktų laboratorijos, kokybės, gamybos ir prekybos skyriai. Už visų skyrių veiklą atsako jų vadovai, kurie tiesiogiai pavaldūs generaliniam direktoriui. Įmonėje dirba 55 darbuotojai.

Pagal kosmetikos priemonių vartojimą pagal pajamas Lietuvoje pirkėjus galima suskirstyti į tokias grupes:

– Vidutinė klasė (pirkėjai reiklūs kokybei, kurie remiasi žiniasklaida, reklama, specialistų nuomonėmis ir įsigyja prekes parduotuvėse už optimalią kainą).

Analizuojant esamą kosmetikos produktų tikslinę rinką, galima teigti, kad ji yra savaime susiskirsčiusi į tam tikrus subsegmentus, kurių ribos nėra labai aiškios, o patys subsegmentai dažniausiai susije su kosmetikos produktų vartojimu.

Apibūdinti „Margarita“ kosmetikos tikslinę rinką galėtume taip:

BIOK Laboratorija kosmetikai „Margarita“ vartotojų elgsenai tirti pasirinktas empirinis tyrimo metodas - apklausa, nes siekiama aprašyti įmonės potencialius ir esamus vartotojus, jų elgseną pirkimo procese, elgseną lemiančius veiksnius, poreikius bei nustatyti tikslinio segmento charakteristikas. Naudojamas kiekybinis metodas su uždaraisiais klausimais.

Elektroniniu paštu buvo pateikta anketa. Klausimyną sudaro 16 uždarų klausimų.

Tyrimo metodas – klausimyno sudarymas, anketos pateikimas respondentams, apklausos rezultatų analizė ir interpretavimas atlikus atsakymų analizę.

Kosmetika „Margarita“ yra gerai pažįstama vartotojams ir tai parodo respondentų atsakymai į klausimą “ar esate girdėjusi apie „Margarita“ kosmetiką?” (žr.1grafikas). Vos 19proc. respondentų teigė, kad negirdėjo apie šią gaminių seriją.

Pagal amžiaus grupes, didžiąją daugumą respondenčių sudarė, net 43 proc. nuo 18-25 metų ir 42proc.nuo 25-35 metų, 9 proc. respondenčių amžius nuo 35-45 metų, 5 proc. iki 18 metų bei 1 proc. 45-60 metai. (žr.2 grafikas).

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 40 puslapių (8747 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 725 KB
  • Prekinio ženklo Margarita reklamos kampanija
    10 - 8 balsai (-ų)
Prekinio ženklo Margarita reklamos kampanija. (2016 m. Vasario 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekinio-zenklo-margarita-reklamos-kampanija.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 18:44