Prekinio ženklo „Microsoft“ žinomumas: klientų nuomonės tyrimas


Statistikos kursinis darbas. Įvadas. Apie „Microsoft“. „Microsoft“ Prekinio ženklo žinomumas ANALIZĖ. Tyrimo metodika. Tyrimo rezultatai ir jų aptarimas. Išvados. Literatūros sąrašas.


buvo platinama internete nuo gruodžio 1 d. iki gruodžio 10 d. Apklausoje dalyvavo atsitiktinai parinkti respondentai.

Anketoje buvo pateikta 15 klausimų, kuriais buvo siekta sužinoti respondentų nuomonę apie prekinio ženklo „Microsoft“ žinomumą.

Anketos pavyzdys pateikiamas 1-ajame priede.

Išanalizavus išsiaiškinta, jog 63 proc. (103) sudarė visų apklaustųjų vyrai, o 37 proc. (60) moterys.

Galime teigti, jog vyrai labiau domisi „Microsoft“ gaminiais, nei moterys.

Antruoju klausimu buvo siekta sužinoti respondentų amžių.

Išanalizavus nustatyta, jog 50,3 proc. (83) priklauso iki 18 metų amžiaus grupei, 47,9 proc. (79) yra nuo 19-30 metų amžiaus, o nuo 31-40 amžiaus priklauso 1,2 proc. (2) respondentų.

Taigi „Microsoft“ prekės ženklas yra labiausiai paplitęs paauglių tarpe.

Išanalizavus nustatyta, jog net 51 proc. (88) atsakiusiųjų yra moksleiviai, 35 proc. (60) studentai, dirbantys asmenys 9 proc. (16), 4 proc. (6) bedarbiai, o 1 proc. (2) pensininkai.

Ankstesnio klausimo rezultatai parodė, jog „Microsoft“ gaminiais daugiausiai domisi paaugliai. Tai ir šitame klausime daugiausia atsakiusių buvo moksleiviai.

Ketvirtuoju klausimu buvo siekta sužinoti ar respondentai žino „Microsoft“ sąvoką.

Išanalizavus nustatyta, jog 94 proc. (154) žino kas yra „Microsoft“, 4 proc. (7) yra kažką girdėję, o 2 proc. (3) nieko nėra girdėję.

Taigi dauguma respondentų žino ir yra girdėję „Microsoft“ sąvoką.

Išanalizavus nustatyta, jog 61 proc. (124) sužino iš interneto, 23 proc. (64) iš giminių ,draugų, o tik 14 proc. (28) iš televizijos.

Taigi dauguma respondentų apie „Microsoft“ prekinį ženklą sužino iš populiaraus vidinės komunikacijos kanalo interneto.

Šeštuoju klausimu buvo siekta sužinoti ar respondentų šeimos naudojasi „Microsoft“ produktais.

Išanalizavus nustatyta, jog 91 proc. (149) respondentų šeimų naudojasi „Microsoft“ produktais, 7 proc. (12) nesinaudoja, o 2 proc. (3) respondentų norėtų tai išbandyti.

Taigi dauguma respondentų šeimų naudojasi „Microsoft“ produktais.

Išanalizavus nustatyta, jog 83 proc. (138) naudojasi produktais kiekvieną dieną, 8 proc. (13) kartą arba daugiau per savaitę, 6 proc. (9) nesinaudoja, 2 proc. (4) keletą kartų per metus.

  • Statistika Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 22 puslapiai (1867 žodžiai)
  • Kolegija
  • Statistikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 4076 KB
  • Prekinio ženklo „Microsoft“ žinomumas: klientų nuomonės tyrimas
    10 - 6 balsai (-ų)
Prekinio ženklo „Microsoft“ žinomumas: klientų nuomonės tyrimas. (2015 m. Lapkričio 23 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekinio-zenklo-microsoft-zinomumas-klientu-nuomones-tyrimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 06:46