Prekinio ženklo vystymo strategija


Prekės zenklo strategija. Kas yra prekes zenklo strategija. Prekes zenklas baigiamasis darbas. Prekes zenklo valdymas knyga. Prekės ženklo valdymas konspektai. Prekiu zenklo vystymo strategija. Prekes zenklas sio baigiamojo darbo tikslas. Baigiamasis darbas apie prekės ženklą. Prekes zenklo vystymosi strategijos. Ab alita prekes zenklo.

Ekonomikos kursinis darbas. Prekinio ženklo vystymo strategija. Įvadas. Informacinių šaltinių apžvalga. Darbo metodai ir priemonės. Prekinis ženklas versle: teoriniai aspektai. Prekinio ženklo atsiradimo istorija. Prekinio ženklo reikšmė. Prekinio ženklo strategija. Kodėl prekinis ženklas svarbus vartotojui ir pardavėjui? Prekinio ženklo vertė. Ar reikalingas prekinis ženklas? Prekinio ženklo sukūrimas. Prekinio ženklo registravimo subtilumai. Prekinių ženklų meninis konstravimas (dizainas). Prekinių ženklų raida Lietuvos organizacijose: reali padėtis. Prekės ženklo vystymosi ypatumai šalyje: praeitis ir dabartis. Valstybinio patentų biuro veikla. AB „Alita“ prekinio ženklo vystymo strategija. Įmonės charakteristika. Įmonės prekės ženklo koncepcija. Įmonės prekinio ženklo vystymas: realijos ir pasiūlymai. Išvados ir pasiūlymai.


Prekės ženklas – tai verslininko kūrybos, fantazijos ar išmonės rezultatas, išskiriantis jo prekę iš kitų gaminių. Jis identifikuoja ir leidžia vartotojui atskirti konkretaus gamintojo prekes.

Prekės ženklo įtaka versle yra nemaža, nes kartais tik dėl prasto skonio prekės ženklo verslo sėkmė gali būtų sužlugdyta, arba atvirkščiai – geras, puikiai įstringantis vartotojų sąmonėje firmos ženklas gali žymiai padidinti jos gaunamas pajamas.

Prekės ženklas turi gilias amžių tradicijas, tačiau ir šiuo metu pasižymi tam tikrais subtilumais, kurie svarbūs žinoti įmonei, kuriančiai savą prekinį ženklą. Štai tuo ir paaiškinamas šios nagrinėjamos temos aktualumas.

šio darbo tikslas – išnagrinėti alkoholinių gėrimų gamintojos įmonės prekės ženklo vystymo strategiją. Kad tišios dalys tampriai susietos tarpusavyje, nes be vienos kurios nenagrinėjimo, būtų sunku visapusiškai išanalizuoti temą. Tam, kad ištirti konkrečios įmonės prekės ženklo sudarymo tradicijas, būtina žinoti prekės ženklo teorinę sampratą, žinoti, kaip jo sudarymo tradicijos pasireiškia mūsų valstybėje, ir tik paskui pereiti prie nagrinėjamos įmonės, kuri šiuo atveju yra AB alita .

Darbe buvo panaudota gausi teorinė-bendramokslinė medžiaga iš literatūros bei interneto šaltinių apie prekės ženklus, jų raidą ir konstravimo problemas rašo daugelis autorių. Yra daugybė išleistų knygų ir straipsnių šia tema. Bene išsamiausiai apie prekės ženklų konstravimą rašo h. Grigaitienė straipsnyje ne tik būti, bet ir atrodyti (vadovo pasaulis nr. 9, 1999). Knygose paprastai šiai temai yra skiriami tik atskiri skyriai, kuriuose aptariami teoriniai temos klausimai, tuo tarpu straipsniuose labiau aptariamos dabartinės prekės ženklo vystymo realijos. Netgi internete yra pateikiama nemažai straipsnių apie prekės ženklus. Čia labiausiai dėmesio vertas yra vytauto zuzevičiaus straipsnis internete prekinio ženklo galia (jį galima rasti adresu: http://verslas. Banga. Lt/lt/patark. Full/3c51ae1f7f37e). Apie prekės ženklo realijas Lietuvoje, ir jo raidos etapus, lyginant su užsieniu, išsamiausiai rašoma a. Lisauskienės straipsnyje prekės ženklo raida ir jo reikšmė Lietuvos organizacijų veikloje (organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai nr. 8, Kaunas, 1998).

šiame darbe naudotasi įvairiais informaciniais šaltinais: teik užsienio autorių, tiek Lietuvos autorių knygomis bei straipsniais, be to, šaltiniais iš interneto.

Prekinio ženklo vystymo strategija. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekinio-zenklo-vystymo-strategija.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 16:19