Prekinis ženklas - Audi


Marketingo aprašymas.

Prekinis ženklas - Audi. Literatūros sąrašas.


Audi - ko gero kiekvienas iš mūsų esame matę arba bent jau girdėję šį garsų ir prestizišką Europos automobilių gamintojų prekinį ženklą. Konkretizuojant tai yra Vokietijos automobilių gamintojų kompanijos prekinis ženklas. Keturi susipynę žiedai simbolizuoja keturias nepriklausomų gamintojų kompanijas, kurioms susijungus ir sukurta legendinė Audi: DKW, Horch, Wanderer ir Audi. Po antro pasaulinio karo šis ženklas buvo išnykęs ir vėl atkurtas 1965 metais. Tiesa, Audi pavadinimas lotynų kalba reiškia „Klausykite!“ [1].

Daug analizuoti nereikia ir galima nesunkiai pastebėti, kad Audi nemėgsta eksperimentuoti su savo prekiniu ženklu, vokiečių gamintojai jį tausoja bei brandina. Per visus ilgus metus nuo įmonės atkūrimo 1965 m., šis garsusis prekinis ženklas keitėsi vos kartą ir labai nežymiai, todėl įžvelgiant tokią tendenciją, galima daryti prielaidą, kad Audi savo ženklo greitu metu tikrai nekeis.

2. “Audi”. Peržiūrėta: 2015.10.07. Nuoroda: https://lt.wikipedia.org/wiki/Audi

  • Marketingas Aprašymai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 3 puslapiai (331 žodis)
  • Marketingo aprašymai
  • Microsoft Word 151 KB
  • Prekinis ženklas - Audi
    10 - 9 balsai (-ų)
Prekinis ženklas - Audi. (2016 m. Kovo 10 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekinis-zenklas-audi.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 02:11