Prekinis ženklas Medus


Verslo kursinis darbas.

Įvadas. Prekės ženklo samprata. Prekės ženklo funkcijos. Prekes ženklo kūrimas. Prekės identifikavimas ir ženkliniams. Prekės ženklo elementai. Prekės ženklo pranašumas. Bitininko andriaus mašanausko prekės ženklas. Prekės ženklo simbolis. Pakuotė (tara). Išvados. Informaciniai šaltiniai.


Jau nuo seno prekės ženklas visoje rinkoje vaidino svarbų vaidmenį. Prekių ženklai visuomet buvo naudojami tam, kad pirkėjas, įsigijęs gaminį ir likęs juo patenkintas, kitą kartą ieškodamas, galėtų lengviau atpažinti to paties gamintojo produkciją. O šiais laikais prekės ženklo svarba rinkoje sparčiai auga ir jo vaidmuo vis labiau svarbėja ir didėja. Gausėja produktų, kurie labai panašūs savo funkcijomis ir išvaizda, todėl prekės ženklas vartotojui tampa viena iš svarbiausių prekių atpažinimo priemonių, o ūkininkui – konkurenciniu pranašumu. Juk geriausi prekių ženklai yra žinomesni ir labiau trokštami, nes jie yra populiarūs ir visur atpažįstami. Bet ilgalaikė tam tikro prekės ženklo sėkmė priklauso ne nuo vartotojų skaičiaus, kurie perka tik vieną kartą tą prekę, o nuo skaičiaus vartotojų, kurie perka tą prekę pakartotinai, t.y. lojalūs prekės ženklui.

Darbo problema: Nėra plačiai žinomi ūkininkų ūkių prekių ženklai, todėl yra iškeliamas tikslas - sužinoti pasirinkto ūkininko prekės ženklą ir pateikti jo svarbumą.

Darbo objektas- Andriaus Mašanausko bityno prekės ženklas.

Tikslas: Susipažinti su Andriaus Mašanausko prekiniu ženklu

Rinkoje yra labai daug įvairių prekių, todėl yra būtina išskirti savo prekę rinkoje naudojant prekės identifikavimą. Prekių identifikavimas – tai jų išskyrimas iš konkuruojančių prekių, panaudojant tam tikras priemones. Visos prekių identifikavimo priemonės turi būti lengvai pastebimos ir išskiriančios tavo prekę iš kitų, bei yra būdingos tik tam tikros įmonės prekei ar prekių grupei. Identifikavimo priemonės gali būti labai įvairios: prekės forma, tam tikras ženklinimas, bendrinis prekės pavadinimas, ženklinimas, pakuotė ir prekės dizainas ir panašiai.

Ne visoms prekėms pakanka turėti tiesiog bendrinį prekės pavadinimą. Todėl dažnai įmonės siekia savo gaminį identifikuoti specialiomis priemone, tokia kaip prekės ženklas. Jį sudaro: pavadinimas, simbolis, dizainas, išskirtinis spalvingumas, tam tikras elementų išdėstymas ar kita prekės identifikavimo informacija. Kai asmuo ar įmonė užpatentuoja tą informaciją, ji tampa prekės ženklu ir teisiškai yra saugoma, kad nebūtų kopijuojama.

  • Verslas Kursiniai darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 11 puslapių (1634 žodžiai)
  • Universitetas
  • Verslo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 435 KB
  • Prekinis ženklas Medus
    10 - 10 balsai (-ų)
Prekinis ženklas Medus. (2016 m. Sausio 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekinis-zenklas-medus.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 02:59