Prekinių ženklų įtaka didmeninės prekybos įmonių konkurencingumui


Marketingo referatas. Prekinių ženklų įtaka didmeninės prekybos įmonių konkurencingumui. Įvadas. Koncentracijos sąvokos apibrėžimas. Teoriniai konkurencijos postulatai. Konkurencijos pokyčiai lietuvai įstojus į es. Es konkurencijos teorinių postulatų praktinis taikymas lietuvoje. Konkurencijos procesų analizė. Išvados. Literatūros sąrašas.


Tos naujovės atitinka ES vykstančius pokyčius, kuriais siekiama mažinti biurokratinių suvaržymų naštą išduodant leidimus susitarimams (kurie dažniausiai nekelia problemų konkurencijos požiūriu) ir, kita vertus, leidžia pačioms įmonėms priimti sprendimus. Daugiau energijos, laiko ir išteklių Europos Komisija (taip pat ir Konkurencijos taryba) gali skirti patiems rimčiausiems konkurencijos pažeidimams – karteliniams konkurentų susitarimams.

Kadangi 2004 metai buvo persilaužimo metai Lietuvos valstybės verslui konkurencijos prasme, todėl išsamiau bus nagrinėjamas šis laikotarpis.

Konkurencingumas sudaro augimo, užimtumo bei darnios plėtros visumą. Konkurencijos teorija ir praktika negali atspindėti ekonominės konjunktūros prioritetų, o turi savo atskirą, nepriklausomą logiką. Įįmonėms, vartotojams ir ūkio bei socialiniams subjektams reikalingas stabilus ir perspektyvus praktinis reglamentavimas. Jei konkurencijos teorija ir praktika kis, paisydama momentinių ekonominių prioritetų, ji bus teisinio nestabilumo šaltinis ir neskatins investicijų bei užimtumo.

Rakauskienė, O. G. 1997. Firma konkurencinėje rinkoje. Vilnius: Lietuvos informacijos institutas. 43 psl.

  • Marketingas Referatai
  • 2013 m.
  • 4 puslapiai (1684 žodžiai)
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 218 KB
  • Prekinių ženklų įtaka didmeninės prekybos įmonių konkurencingumui
    9 - 3 balsai (-ų)
Prekinių ženklų įtaka didmeninės prekybos įmonių konkurencingumui. (2013 m. Sausio 23 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekiniu-zenklu-itaka-didmenines-prekybos-imoniu-konkurencingumui.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 02:07