Prekių analizė skaidrės


Marketingo skaidrės.

Savarankiškas darbas. Prekių analizė. Planas. Produktų apibūdinimas. „Dvaro“ 3,5 % riebumo pienas. „Skinija“ moteriškos kojinės. Bulvių traškučiai „Estrella exxtra“. Pardavimo vietų apžvalga, identifikavimas. Kainų pokyčio analizė. „Dvaro“ 3,5% pieno analizė. Skinija“ moteriškos medvilninės kojinės. Bulvių traškučiai „Estrella exxtra“.


Produktų apibūdinimas Pardavimo vietų apžvalga, identifikavimas Kainų pokyčio analizė.

„Skinija“ kojines išsiskiria tuom, kad yra tikrai kokybiškos, bei jų sudėtis atitinka daugumos poreikius. Šių kojinių sudėtyje yra 75% šukuotinės medvilnės, 20% poliamidas ir 5% elastano.

Šie bulvių traškučiai pasižymi ne tik giliomis bangomis, bet ir keturiais skoniais: grietinės ir svogūnų skonio, ant laužo keptos kiaulienos, salsa padažo skonio na ir žmonėms mėgstantiems aštrumą, jelapeno skonio. Šių traškučių sudėtyje yra maltodekstrino, kuris sustiprina skonį ir taip tampa dar patrauklesni jų vartotojams.

Pirmiausia, šie „Estrella“ traškučiai atkreipia dėmesį savo įpakavimu, kuris iš visų spalvotų kitų firmų bulvių traškučių, išsiskiria juodu įpakavimu. Taip pat jų pavadinimas „exxtra“, kuris reiškia išskirtinis, geriausias, virš ribų, nepaprastas.

Identifikavimas. Maxima įsikūrusi pagrindinėje Klaipėdos gatvėje esančiame „Levens“ prekybos centre, netoli didžiausių prekybos ir pramogų centrų Panevėžyje RYO ir BABILONAS.

  • Marketingas Skaidrės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 19 puslapių (404 žodžiai)
  • Profesinė mokykla
  • Marketingo skaidrės
  • MS PowerPoint 6487 KB
  • Prekių analizė skaidrės
    10 - 2 balsai (-ų)
Prekių analizė skaidrės. (2016 m. Gegužės 29 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekiu-analize-skaidres.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 13:55