Prekių analizė


Rinkodaros paskirstymo kanalu lyginamoji analize. Prekės situacijos aprašymas ir analizė. Marketingo situacijos. Marketingo situacija. Marketingas referatas. Kursiniai darbai marketingas jaunimo segmentas.

Marketingo referatas. Uždarosios akcinės bendrovės “balmoor”, prekiaujančios didmenomis galvaniniais elementais “sony” bei “pixxx”, prekių esamos situacijos analizė. Prekių charakteristika. Kainos. Paskirstymo kanalai. Firmos gamintojos - tiekėjai. Rinkos dydis. Rėmimo veiksmai. Mikro aplinkos analizė. Makro aplinkos analizė. Marketingo tikslų nustatyms. Paslaugos charakteristika. Paskirstymo kanalų parinkimas. Rėmimo veiksmai. Išvados ir rekomendacijos. Literatūros sąrašas.


Ii. Uždarosios akcinės bendrovės balmoor , prekiaujančios didmenomis galvaniniaisuždaroji akcinė bendrovė balmoor įsteigta 1999 metais. Bendrovės pagrindinė veikgalvaninius elementus gaminančios kompanijos – korporacija sony corporation (japonija) bei kompanija pak (graikija) parduoda produkciją kompanijai balmoor , kur pastaroji ją perparduoda kitoms smulkesnėms kompanijoms, užsiimančioms didmenine prekyba, bei mažmeninės prekybos įmonėms.

Bendrovė veiklą vykdo vietinėje, tai yra Lietuvos, rinkoje. Rinkbendrąją situacijos analizę pateikti yra gana sudėtinga, kadangi kompanija veiklą vykdo tik kelerius metus. Dėl verslo specifikos pobūdžio, dauguma duomenų yra surenkami apklausos būdu bei pnėra aiškiai suformuluoto vieningo vertinimo kriterijaus, bendro visiems skyriams. Skyriai turi skirtingus vertinimo kriterijus ir orientuoti į jų pasiekimą, kurie neretai tarpusasprendimai dėl kainos efektyviausi tada, kai suderinami su kitais marketingo komplekso elementais (preke, paskirstymu ir rėmimu). Kiekvienos kompanijos galimybės vykdyti kainų politiką yra vis kitokios. Kainų nustatymo kuriai nors prekei pobūdį lemia tai, ar pasiūla yra koncentruota ir kiek. Šiuo atveju UAB balmoor prekių pardavimas koncentruotas nedaugelio kitų didmeninių įmonių pardavėjų rankose, todėdidžiausią grupę (apie 55 procentus) sudaro 35-45 metų verslininkai. Tai jauni, veiklūs žmonės, besidomintys naujovėmis. Jų tikslas – maksimalus pelnas.

Kitą grupę (apie 25 procentus) sudaro 45-60 metų amžiaus žmonės, buvę valstybinių (tarybinių) parduotuvių, prekybos centrų darbuotojai – vedėjai arba pavaduotojai. Ganėtinai konservatyvūs, mėgstantys išskirtinį dėmesį, dovanas, keliones.

Paskutiniąją grupę (apimančią apie 20 procentų tikslinės grupės) sudaro 25-35 metų amžiaus žmonės. Tai jauni, ambicingi, energingi, gerai besiorientuojantys prekyboje vadybininkai.

Pagal preliminarius duomenis paskutinė grupės kategorija turi tendenciją palaipsniui didėti. Tai leidžia daryti prielaidą, jog ateityje pagrindinė tikslinė grupė bus orientuota į paslaugų kokybę, kuri leistų sėkmingai plėtoti verslą.

Smulkieji didmenininkai – didžiausias, pelningiausias su mažesniu rizikos laipsniu segmentas. Smulkieji didmenininkai yra padalinti į du segmentus mažmenininkai – rinkos segmentas, atnešantis nemažą dalį pelno, tačiau turintis didesnį rizikos laipsnį nei smulkieji didmenininkai. Šis segmentas kiekybiniu požiūriu užima didesnę dalį smulkiųjų didmenininkų segmentas.

Prekių analizė. (2011 m. Birželio 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekiu-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 18:15