Prekių asortimentas ir jo tobulinimas


Asortimento rysio veiksniai. Asortimento formavimas problema. Prekiu asortimentas tobulinimas. Asortimento politika darbo problema. Kas yra asortimento suderinamumas. Pieno asortimento struktura. Asortimento formavimo tobulinimas. Imones prekiu asortimentas ir jo struktura.

Marketingo diplominis darbas. Įvadas. Situacijos analizė. Pasaulio ir lietuvos pieno produktų rinkos būklė. Pasaulio pieno produktų rinka. Lietuvos pieno produktų rinka. L. Pagrindinės ab „šilutės rambynas“ veiklos charakteristikos. Ab „šilutės rambynas“ pieno produktų gamyba. Ab „šilutės rambynas“ marketingo veikla. Ab „šilutės rambynas“ pieno produktų asortimentas ir kainos. Ab „šilutės rambynas“ pieno produktų paskirs tymas ir rinkos. Ab „šilutės rambynas“ rėmimo veikla ir strategija. Ab „šilutės rambynas“ pieno produktų vartotojai. Tyrimo metodika. Prekių asortimento samprata. Prekių asortimento kriterijai ir rodikliai. Prekių asortimento parametrai ir jų įtaka asortimento formavimui. Prekių asortimento struktūros formavimo politika. Išoriniai asortimento struktūrą lemiantys veiksniai. Vidiniai asortimento struktūrą lemiantys veiksmai. Pardavimo strategijos formavimas. Pardavimo plano sudarymas. Prekių asortimento kaitos kryptys. Tyrimai ir jų rezultatai. Ab „šilutės rambynas“ prekių asortimento struktūros formavimas. Išoriniai ab „šilutės rambynas“ prekių asortimento struktūrą sąlygojantys veiksmai. Vidiniai ab „šilutės rambynas“ prekių asortimento struktūrą sąlygojantys veiksniai. Ab „šilutės rambynas“ pardavimo strategija. Ab „šilutės rambynas“ prekių pardavimo planas. Išvados. Literatūra.


Tyrimo objektas. prekių asortimento formavimo sprendimai ir jų praktinis taikymas AB „Šilutės Rambynas“ pavyzdžiu. AB „Šilutės Rambynas“ gaminamų fermentinių sūrių asortimento formavimas ,strategija, atnaujinimas, kokybės gerinimas.

Kiekvienos įmonės tikslas yra patenkinti vartotojo poreikius ir gauti pelną. Šiuo požiūriu svarbus vaidmuo atitenka prekių asortimento struktūros formavimo klausimams. Kiekvienas potencialus vartotojas atėjęs į prekybos centrą ar kito tipo prekybos vietą, nori rasti kuo didesnį prekių pasirinkimą ir įvairovę. Todėl gamybinės įmonės savo vykdomoje asortimento formavimo politikoje į visa tai turi atsižvelgti ir kuo geriau bei kompleksiškiau tenkinti vartotojų poreikius.

Prekių asortimento formavimo vaidmuo ypatingai svarbus dėl neatsiejamo ryšio su vartotojų poreikių tyrimu. Prekių asortimento politikos orientacija į jo suderinamumą su vartotojų poreikiais yra įmonės sėkmingos veiklos sąlyga.

Lietuvos pieno perdirbimo produktų rinkoje yra didelė konkurencija, todėl AB „Šilutės Rambynas“ stengiasi išsilaikyti rinkoje ir sustiprinti savo pozicijas, orientuojasi į vartotojų poreikius atitinkančias prekias. Tačiau ir pastaroji įmonė neišvengia prekių asortimento formavimo problemų.

Tyrimo tikslas: apibendrinti teorinius ir praktinius prekių asortimento formavimo aspektus, pateikti siūlymus AB „Šilutės Rambynas“ prekių asortimento struktūros tobulinimui. Tai atlikti šiais etapais:

* analizuojant išorinius bei vidinius AB „Šilutės Rambynas“ prekių asortimento struktūrą sąlygojančius veiksnius;

* parenkant AB „Šilutės Rambynas“ prekių pardavimo strategiją;

* sudarant AB „Šilutės Rambynas“ prekių pardavimo strategiją.

Tyrimo uždaviniai, problema: Prekių asortimento struktūros formavimo problemų sprendimo būtinybė patvirtina atitinkamų studijų reikalingumą. Keičiantis vartotojų požiūriui bei vertinimams, labai svarbu nuolat tirti prekių asortimentą, t. y. jo atitikimą vartotojų poreikių struktūrai. Trūksta abipusio ryšio, kuris padėtų formuoti reikalingą bei tinkamą prekių asortimentą. Ši problema taip pat aktuali Lietuvos fermentinių sūrių gamintojui – AB „Šilutės Rambynas“.

Prekių asortimentas ir jo tobulinimas. (2013 m. Gegužės 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekiu-asortimentas-ir-jo-tobulinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 12:16