Prekių asortimentas


Prekių asortimento parametrai. Asortimento samprata. Prekiu asortimento samprata. Asortimentas tai. Prekių asortimento formavimas. Prekių asortimentas tai. Prekių asortimento valdymas. Produktu grupiu asortimentas. Asortimento struktura. Asortimentas savoka.

Ekonomikos kursinis darbas. Įvadas. Prekių asortimento formavimas. Prekių asortimento samprata. Asortimento politika. Asortimento parametrai. Asortimento valdymas. Prekių asortimento struktūros formavimas kaip sudedamoji pardavimo programos dalis. Išoriniai asortimento struktūrą lemiantys veiksniai. Vidiniai asortimento struktūrą lemiantys veiksniai. Išvados. Informacijos šaltiniai. Darbo tikslas: ugdyti savarankiško darbo įgūdžius, sugebėti pagrįsti rašomos temos aktualumą, tinkamai parinkti informacijos šaltinius, suformuluoti sprendžiamą problemą, ją išanalizuoti ir pateikti išvadas.


Temos aktualumas: kiekviena įmonė nori ir siekia gauti kuo didesnį pelną. Siekdama šio tikslo, įmonė būtinai turi žinoti vartotojų norus ir poreikius, kad galėtų tinkamai formuoti savo prekių asortimentą, tobulinti vienas ar kitas prekes. Taip pat įmonei naudinga išsiaiškinti ar vartotojai yra patenkinti rinkoje esamomis prekėmis, sužinoti ar verta įmonei plėsti asortimentą naujomis, patobulintomis prekėmis ir kaip jas geriau pateikti vartotojams.

Darbo tikslas: ugdyti savarankiško darbo įgūdžius, sugebėti pagrįsti rašomos temos aktualumą, tinkamai parinkti informacijos šaltinidažnai įmonės gamina ir siūlo vartotojams ne vieną prekę ir ne kelias, o tam tikrą jų asortimentą. Visos įmonės parduodamos skirtingos prekės dažniausiai vadinamos prekių asortimentu. Kiekviena įmonė siekia jį nuolat keisti bei tobulinti. Įmonei reikia įvertinti savo tikslus, galimybes, analizuoti pasirinktos klientų grupės ypatybes bei nuolat stebėti aplinkos sąlygas.

Yra išskiriama asortimento sąvoka, kuri leidžia aiškiau suvokti asortimento reikšmę. Visi autoriai panačiai apibrėžia prekių asortimento sąvoką.

Anot r. Kuvykaitės (r. Kuvykaitė, 2001, p. 108) ,,prekių asortimentas – tai įmonės vartotojui siūlomų prekių visuma.

Tai tam tikras prekių rinkinys, kuris rodo įmonės prekių pasiūlą. Prekių asortimentą apibūdina įvairūs lygiai ir matai

P. Kotler, k. Lane heller teigia, (philip kotler, kevin lane heller, 2007, p. 225) kad prekių asortimentas – prekių linija – tai panašios paskirties prekių rinkinys. Prekių asortimentas – tai visų prekių ar prekių grupių, kurias parduoda įmonė, rinkinys

Kaip teigia a. Pajuodis (a. Pajuodis, 2002, p. 207) asortimentas – tai prekių rinkinys, kurį tam tikru metu rinkai pateikia prekybos įmonės. Taigi asortimentas yra prekybos įmonės pasiūla. Platesne prasme prekybos įmonės asortimentas apima ir jos teikiamas paslaugas

V. Pranulis, a. Pajuodis, s. Urbonavičius ir r. Virvilaitė trumpai ir aiškiai apibūdina prekių asortimento sąvoką. (v. Pranulis, a. Pajuodis, s. Urbonavičius, r. Virvilaitė, 1999, p. 145) ,,prekių asortimentas- tai visų prekių ir prekių grupių, kurias parduoda įmonė, rinkinys

Prekių asortimentas yra visų prekių ir prekių grupių, kuriuos parduoda imonė, rinkinys. [1 http://www. Scribd. Com/doc/44910852/gaizutis-marketingo-konspektai-2dalis].

Atsižvelgiant į prekės požymių detalizacijos lygį, bet kokios prekybos įmonės ar atskiro prekybos objekto asortimente galima išskirti skirtingus lygius, kurie sudaro hierarchinę asortimento piramindę.

Prekių asortimentas. (2011 m. Rugsėjo 02 d.). http://www.mokslobaze.lt/prekiu-asortimentas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 08:06